Home cinema: Από το «Game of Thrones», στους… εξωγήινους

Home cinema: Από το «Game of Thrones», στους… εξωγήινους

2' 2" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το πρόβλημα των 3 σωμάτων
ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ (2024)
Δημιουργός: Ντέιβιντ Μπένιοφ, Ντ. Μπ. Γουάις
Ερμηνείες: Τζοβάν Αλέπο, Λίαμ Κάνινγκχαμ

Η πολυαναμενόμενη επιστροφή των δημιουργών του «Game of Thrones», Ντέιβιντ Μπένιοφ και Ντ. Μπ. Γουάις, έρχεται μέσα από μια σειρά φαντασίας, η οποία διατρέχει τον χρόνο και τον χώρο, για λογαριασμό της πλατφόρμας του Netflix. Η μοιραία απόφαση μιας Κινέζας επιστήμονος από τη δεκαετία του 1960 προκαλεί ντόμινο εξελίξεων στο σήμερα, εκεί όπου μια άλλη ομάδα επιστημόνων θα συμμαχήσει με έναν μυστηριώδη ντετέκτιβ προκειμένου να αντιμετωπίσει εξωγήινες δυνάμεις που απειλούν τον πλανήτη.

Φιλόδοξο στη σύλληψη και με τους κατάλληλους πόρους για να το υλοποιήσουν, το νέο πρότζεκτ του αμερικανικού διδύμου είναι σίγουρα εντυπωσιακό. Σε μια αφήγηση με πανανθρώπινο πρόσημο, η σειρά ενώνει τις ιστορικές αναφορές (αρκετά σχηματικές, αλλά εξυπηρετούν το σύνολο) με τον σύγχρονο κόσμο, όπου η τεχνολογική εξοικείωση έχει καταστήσει τους ανθρώπους σχεδόν απαθείς μπροστά στο απροσδόκητο και στο θαυμαστό. Οταν βέβαια αυτό έρθει από πολύ μακριά, τα μεγάλα μυαλά –και όχι οι κομάντος– θα ενωθούν προκειμένου να σώσουν τον κόσμο παίζοντας… βίντεο γκέιμ. Μοδάτες μετα-αφηγήσεις, καλοστημένες ανατροπές και ένα πολυφυλετικό καστ, κάποιοι γνωστοί μας και από το «GoT», συνθέτουν μια άρτια εκτελεσμένη σύγχρονη τηλεοπτική συνταγή, η οποία θα θέλαμε ίσως να είναι λιγότερο μετρημένη και περισσότερο χαώδης.

Home cinema: Από το «Game of Thrones», στους… εξωγήινους-1
Η Λόλα Κάμπελ είναι η «Τζόρτζι», το αλάνι, και ο Χάρι Ντίκινσον ο πατέρας της.

Το αλάνι ★★★
ΔΡΑΜΑ (2023)
Σκηνοθεσία: Σάρλοτ Ρέγκαν
Ερμηνείες: Λόλα Κάμπελ, Χάρι Ντίκινσον

Από την πλατφόρμα του Cinobo επιλέγουμε ένα γεμάτο φρεσκάδα σκηνοθετικό ντεμπούτο. Η 12χρονη Τζόρτζι έχει χάσει μόλις τη μητέρα της και ζει πλέον μόνη στο διαμέρισμά τους, κάπου στα προάστια του Λονδίνου, έχοντας πείσει τις κοινωνικές υπηρεσίες ότι έχει κηδεμόνες. Ξαφνικά όμως στη ζωή της θα μπει και πάλι ο νεαρός πατέρας της, τον οποίο ουσιαστικά δεν γνώρισε ποτέ, με τους δυο τους να ξεκινούν σταδιακά –και διστακτικά– να χτίζουν τη σχέση τους από το μηδέν.

Θυμίζοντας το πολύ επιτυχημένο «Aftersun», το φιλμ της Σάρλοτ Ρέγκαν μας βάζει στην πραγματικότητα της βρετανικής εργατικής τάξης, δίχως πάντως να προτάσσει τον σκληρό ρεαλισμό. Η μικρή Τζόρτζι αλητεύει όλη μέρα στους δρόμους κλέβοντας ποδήλατα και πουλώντας τα στην ντόπια κλεπταποδόχο, προκειμένου να κερδίσει τα προς το ζην. Η αχαλίνωτη φαντασία της είναι, ωστόσο, εκείνη που τη βοηθά να αντιμετωπίσει τον πόνο της απώλειας, καθώς και την αδιαφορία ανθρώπων και θεσμών. Ολα αυτά μέχρι την έλευση του πατέρα της. Νέος κι εκείνος ηλικιακά, θα κληθεί να διδάξει αλλά και να μάθει πολλά, καθώς οι δυο τους συνειδητοποιούν σταδιακά την πραγματικότητα της κοινής μοίρας τους.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή