Ο Μάρτιν Σκορσέζε αποκαλύπτει γιατί «έγραψε από την αρχή» το σενάριο του «Killers of the Flower Moon»

Ο Μάρτιν Σκορσέζε αποκαλύπτει γιατί «έγραψε από την αρχή» το σενάριο του «Killers of the Flower Moon»

Το πρόσωπο του εμβληματικού σκηνοθέτη Μάρτιν Σκορσέζε δεσπόζει στο εξώφυλλο του νέου τεύχους του περιοδικού Time και ο ίδιος αποκαλύπτει άγνωστες πτυχές της νέας του ταινίας «Killers of the Flower Moon»

1' 36" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το πρόσωπο του εμβληματικού σκηνοθέτη Μάρτιν Σκορσέζε δεσπόζει στο εξώφυλλο του νέου τεύχους του περιοδικού Time και ο ίδιος αποκαλύπτει άγνωστες πτυχές της νέας του ταινίας «Killers of the Flower Moon», η οποία αναμένεται να κυκλοφορήσει στους κινηματογράφους μέσα στο φθινόπωρο. 

Συγκεκριμένα, ο Σκορσέζε εξηγεί τους λόγους για τους οποίους μπήκε στη διαδικασία να «ξαναγράψει» μεγάλα κομμάτια από το σενάριο του φιλμ στο οποίο πρωταγωνιστεί ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο

Η ταινία είναι βασισμένη σε βιβλίο του Ντέιβιντ Γκραν το οποίο πραγματεύεται την έρευνα του FBI για μια σειρά δολοφονιών μελών της ινδιάνικης φυλής Osage Nation στις αρχές της δεκαετίας του 1920. Αρχικά, ο Σκορσέζε και ο συν-σεναριογράφος Ερικ Ροθ επικέντρωσαν την κινηματογραφική τους μεταφορά γύρω από αυτή την αφηγηματική προσέγγιση, με τον Λεονάρντο Ντι Κάπριο να υποδύεται τον επικεφαλής ερευνητή του FBI Τομ Γουάιτ.

«Επειτα από ένα σημείο, συνειδητοποίησα ότι έκανα μια ταινία που αφορούσε όλους τους λευκούς ήρωες», είπε ο Σκορσέζε στο Time.

Κάπως έτσι, ο Σκορσέζε και ο Ροθ αποφάσισαν να αναθεωρήσουν ολόκληρο το σενάριο και την οπτική της ταινίας. Ο Ντι Κάπριο στην τελική εκδοχή υποδύεται έναν βετεράνο του Α′ Παγκοσμίου Πολέμου και στο επίκεντρο της ιστορίας τοποθετείται ο γάμος του με την ιθαγενή Μόλι, ο οποίος περιπλέκεται όταν αρχίζουν οι δολοφονίες στην περιοχή και καταφτάνει το FBI για να τις εξιχνιάσει. 

Σε άλλο σημείο της συνέντευξής του στο Time, ο Σκορσέζε μιλά για την κατάσταση της κινηματογραφικής βιομηχανίας, αλλά και της αντίληψης για το σινεμά σήμερα, τονίζοντας ότι οι πλατφόρμες streaming αλλάζουν τα δεδομένα. Ανέφερε επίσης ότι στο παρελθόν «δεν άρεσαν σε όλους τα μιούζικαλ. Δεν άρεσαν σε όλους τα γουέστερν. Δεν άρεσαν σε όλους οι γκανγκστερικές ταινίες ή τα νουάρ. Αλλά εκείνη την εποχή, απλώς ο κόσμος πήγαινε στο σινεμά».

Με πληροφορίες από Variety

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT