To 1989, οι Beastie Boys κυκλοφόρησαν τον δεύτερο δίσκο τους, το «Paul’s Boutique». Έναν δίσκο που μπορεί να μην έφτασε σε πωλήσεις το ντεμπούτο τους «Licensed to Ill», όμως, ήταν αυτό που έκανε το χιπ χοπ τρίο υπολογίσιμη δύναμη στον ήχο τους και θεωρείται μέχρι και σήμερα, ο καλύτερος δίσκος της καριέρας τους αλλά και ένας δίσκος-αναφοράς για την δεκαετία του ‘80 αλλά και το χιπ χοπ γενικότερα.
Στο εξώφυλλο του άλμπουμ βλέπουμε ένα κατάστημα ρούχων που βρίσκεται στην συμβολή των οδών Λάντλοου και Ρίβινγκτον, στην Νέα Υόρκη, το οποίο οι Beastie Boys «βάφτισαν» Paul’s Boutique, κρεμώντας μια πινακίδα για τις ανάγκες του εξωφύλλου.
Το εξώφυλλο του δίσκου ήταν κι αυτό που έκανε δημοφιλή την συγκεκριμένη γωνία, μετατρέποντάς την σε ένα ακόμα τοπόσημο που αποκτά τον δικό του μύθο μέσα από την ποπ κουλτούρα.
Τώρα, το εν λόγω σημείο πρόκειται να μετονομαστεί σε Πλατεία Beastie Boys, μετά από προσπάθειες 9 ετών, όπως επιβεβαίωσε ο Κρίστοφερ Μαρτ και δημοτικός σύμβουλος στην πόλη της Νέας Υόρκης.
Έτσι, το δημοτικό συμβούλιο της Νέας Υόρκης ψήφισε στις 14 Ιουλίου να μετονομαστεί το συγκεκριμένο σημείο σε Πλατεία Beastie Boys. Η πρόταση θα χρειαστεί μερικές εβδομάδες αλλά και την υπογραφή του δημάρχου Έρικ Άνταμς ώστε να υλοποιηθεί.
Το 2014 η πρόταση για μετονομασία της συγκεκριμένης γωνίας είχε απορριφθεί από αρμόδια επιτροπή.
Ο Κρίστοφερ Μαρτ δήλωσε: «Όπως πολλοί γνωρίζουμε, όταν οι Beastie Boys εμφανίστηκαν, άλλαξαν πραγματικά το χιπ χοπ παιχνίδι. Το βλέπω σαν μια γιορτή. Μια γιορτή του Λόουερ Ιστ Σάιντ, μια γιορτή για το χιπ χοπ και ιδιαίτερα, μια γιορτή για την κοινότητά μας που οργανώθηκε εδώ και πολύ καιρό για να γίνει αυτό πραγματικότητα».
Σε δημοσίευση στα social media της καμπάνιας διαβάζουμε επίσης πως, «Οι Beastie Boys είναι πρωταθλητές της Νέας Υόρκης και ήταν καιρός η πόλη να δώσει από την λάμψη της σε αυτούς αλλά και το χιπ χοπ. Νέα Υόρκη, το χιπ χοπ βρίσκεται στον χάρτη!».
Με πληροφορίες από το Variety.