Η παρουσία σε φυσικά σημεία εντός και εκτός Ελλάδος με πρώτο προορισμό την Ισπανία αποτελεί το επόμενο βήμα της εταιρείας Symbeeosis, του νέου εγχειρήματος του Νίκου και της Νίκης Κουτσιανά που κάθε άλλο παρά αποχώρησαν από την ενεργό δράση μετά την πώληση της Apivita. Μετά τα φυσικά καλλυντικά που ήταν το αντικείμενο της Apivita, τώρα περνούν στην κατηγορία των βιολογικών λειτουργικών τροφίμων υψηλής προστιθέμενης αξίας, αξιοποιώντας τη γνώση και την εμπειρία 40 ετών και τον πλούτο της Ελλάδας σε βότανα με μοναδικά χαρακτηριστικά, από το τσάι του βουνού και το δίκταμο μέχρι την ταπεινή τσουκνίδα.
Οι επενδύσεις που έχουν γίνει από την οικογένεια Κουτσιανά για τη δημιουργία της Symbeeosis ανέρχονται σε 4,8 εκατ. ευρώ και περιλαμβάνουν παραγωγική μονάδα στο Μαρκόπουλο (απέναντι από το εργοστάσιο της Apivita), πρότυπα γραφεία στην Παιανία, όπου βρίσκεται και ένας επισκέψιμος πλούσιος βοτανικός κήπος με πάνω από 500 είδη βοτάνων, αρκετά εξ αυτών σπάνια και απειλούμενα, ιδιόκτητες καλλιέργειες βοτάνων στον Ολυμπο (80 στρέμματα) και στην Αρκαδία (90 στρέμματα), αλλά και ιδιόκτητα μελίσσια και συγκεκριμένα 1.500 μελισσοσμήνη σε Αττική, Ανδρο, Βοιωτία και Αρκαδία. Για τις ανάγκες της παραγωγής των προϊόντων η εταιρεία έχει συνεργασία και με καλλιεργητές βοτάνων και μελισσοκόμους που παράγουν αποκλειστικά βιολογικό μέλι στη βάση της συμβολαιακής γεωργίας και κτηνοτροφίας. Το μέλι μάλιστα που αγοράζει η εταιρεία από τους μελισσοκόμους είναι σε τιμές 10% υψηλότερες από αυτές της υπόλοιπης αγοράς. Εως τώρα η εταιρεία παράγει τρεις κατηγορίες προϊόντων: τσάι του βουνού, ελληνικά βότανα και λειτουργικό μέλι. Πολύ σύντομα αναμένεται να ξεκινήσει και η διάθεση συμπληρωμάτων διατροφής. Η κατηγορία «Τσάι του Βουνού» περιλαμβάνει 6 προϊόντα με το κάθε ένα να έχει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά (τονωτικό, χαλαρωτικό, ενισχυτικό της μνήμης, του ανοσοποιητικού, καταπραϋντικό για το στομάχι). Εξι προϊόντα περιλαμβάνει και η κατηγορία των βοτάνων (χαμομήλι, μέντα, μελισσόχορτο, λουίζα, δίκταμο και τσουκνίδα), ενώ η κατηγορία του μελιού περιλαμβάνει εκτός από θυμαρίσιο και μέλι από ρείκι καθώς και μέλια ενισχυμένα με πρόπολη, κουρκουμά ή τζίντζερ.
Η επόμενη κατηγορία, αυτή των συμπληρωμάτων διατροφής, θα περιλαμβάνει 5 προϊόντα και θα είναι σε μορφή πούδρας, έτσι ώστε να προστίθενται στο φαγητό.
Τα προϊόντα για την ώρα διατίθενται κυρίως μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της εταιρείας (symbeeosis.com) στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Η εταιρεία βρίσκεται σε συζητήσεις με φαρμακεία, καθώς και με την αλυσίδα καταστημάτων βιολογικών προϊόντων «Βιολογικό Χωριό» προκειμένου να τοποθετήσει τα προϊόντα της και εκεί, ενώ σχεδιάζει και την ίδρυση εταιρικών φυσικών σημείων στην Ελλάδα και σύντομα και στην Ισπανία. Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει την ίδρυση φυσικού σημείου πώλησης και εντός του Food Hall που πρόκειται να δημιουργηθεί στη Στοά Αρσάκη, το οποίο όμως έχει καθυστερήσει λόγω της ανατροπής που επέφερε η πανδημία. Επίσης, εξετάζεται η ίδρυση φυσικών σημείων πώλησης σε ξενοδοχεία, καθώς η στόχευση της Symbeeosis είναι σε σημαντικό βαθμό οι αγορές εκτός Ελλάδος, ενώ τα προϊόντα της είναι υψηλής προστιθέμενης αξίας (premium). Από την επόμενη χρονιά, τέλος, η εταιρεία θα επιδιώξει την πώληση των προϊόντων της –αρχικά μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος– και στην αγορά των ΗΠΑ.