Ηλεκτρική Lamborghini 1.001 ίππων

Το πρώτο μοντέλο της που θα φέρει ηλεκτροκινητήρες, και βέβαια και έναν βενζινοκινητήρα V12, που θα αποδίδουν συνολικά 1.001 ίππους παρουσίασε η Lamborghini

2' 21" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Κλείνοντας µισό αιώνα αμιγώς βενζινοκίνητων αυτοκινήτων, η περίφημη ιταλική κατασκευάστρια πολυτελών και σπορ αμαξιών Lamborghini παρουσίασε το πρώτο μοντέλο της με θύρα φόρτισης. Και αυτό σηματοδοτεί την είσοδό της στη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης. Πρόκειται για το υβριδικό Lamborghini Revuelto (το οποίο στα ισπανικά σημαίνει «ανακατεμένο»). Οπως αναφέρει σε σχετικό δημοσίευμα το αμερικανικό ενημερωτικό δίκτυο CNN, αυτό το αυτοκίνητο, ενώ εξακολουθεί να διαθέτει κινητήρα βενζίνης V12, διαθέτει επίσης τρεις ηλεκτροκινητήρες. Μαζί τα δύο συστήματα μπορούν να αποδώσουν συνολικά 1.001 ίππους, σύμφωνα με την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία. Θα πρέπει να επισημανθεί ότι η τιμή του ακόμη δεν έχει δημοσιοποιηθεί, ενώ παρέχει ένα μενού με 13 διαφορετικές λειτουργίες οδήγησης συνολικά. Οι χαμηλές ταχύτητες θα επιτυγχάνονται με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς, η οποία θα είναι πλήρως ηλεκτρική, ενώ η επιθετική οδήγηση θα χρησιμοποιεί όλη τη διαθέσιμη ισχύ από τον κινητήρα V12 και τους ηλεκτροκινητήρες.

Η Lamborghini άλλαξε τη διάταξη του κινητήρα ώστε να δημιουργήσει χώρο για τις μπαταρίες και να εξασφαλίσει την ιδανική κατανομή βάρους στο μπροστινό και στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.

Η αυτοκινητοβιομηχανία, που ιδρύθηκε στη Σάντα Αγκάτα στην Μπολόνια της Ιταλίας το 1963 και εξακολουθεί να εδρεύει εκεί, δεν επαναπαύεται στις δάφνες της. Τα πάντα στο Lamborghini Revuelto είναι καινούργια, συμπεριλαμβανομένου του κινητήρα βενζίνης, ο οποίος αναπτύχθηκε ειδικά γι’ αυτό το νέο αυτοκίνητο, όπως δήλωσε η Lamborghini στην ανακοίνωσή της. Εν τω μεταξύ, ακόμη και ο προσανατολισμός του κινητήρα εντός του οχήματος είναι διαφορετικός. Σε προηγούμενα μοντέλα Lamborghini V12, ξεκινώντας από το Countach, η ισχύς του κινητήρα μεταφερόταν στο εμπρόσθιο μέρος των αυτοκινήτων και η μετάδοση ήταν μεταξύ των δύο καθισμάτων. Από εκεί η ισχύς του κινητήρα αναδρομολογήθηκε μέσω περιστρεφόμενων κινητήριων αξόνων στους πίσω τροχούς ή, σε πολλά νεότερα μοντέλα, και στους τέσσερις τροχούς. Στο Revuelto, συγκεκριμένα, ο κινητήρας έχει κατεύθυνση προς τα πίσω προκειμένου να δημιουργήσει χώρο για δέσμες μπαταριών. Αυτή η ασυνήθιστη διάταξη λύνει ένα πρόβλημα. Επιτρέπει στο αυτοκίνητο, παρά την προσθήκη βαρέων μπαταριών, να διατηρήσει την ιδανική κατανομή βάρους, με το 44% του βάρους του στους μπροστινούς τροχούς και το 56% στους πίσω τροχούς. Η ισχύς του βενζινοκινητήρα, μαζί με την ισχύ από έναν ηλεκτροκινητήρα, πηγαίνει μόνο στους πίσω τροχούς του Revuelto μέσω ενός κιβωτίου οκτώ ταχυτήτων.

Ακόμη δύο ηλεκτρικοί κινητήρες κινούν κάθε έναν από τους μπροστινούς τροχούς του αυτοκινήτου, παρέχοντας κίνηση σε όλους τους τροχούς. Οι δύο ανεξάρτητοι κινητήρες των μπροστινών τροχών επιτρέπουν να μεταβιβάζεται διαφορετική ποσότητα ισχύος σε κάθε μπροστινό τροχό ανάλογα με τις ανάγκες για βέλτιστες στροφές και πρόσφυση. Αναφορικά, τώρα, με τις μπαταρίες του Revuelto, αυτές μπορούν να φορτιστούν μέσω ενός βύσματος, όπως συμβαίνει σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ωστόσο, η Lamborghini δεν έχει ανακοινώσει για πόσα χιλιόμετρα το αυτοκίνητο θα μπορεί να έχει αυτάρκεια κίνησης μόνο με μπαταρία. Μόλις οι μπαταρίες δεν έχουν πλέον αρκετή ισχύ για να τροφοδοτούν το όχημα, αυτό θα λειτουργεί σαν ένα τυπικό υβριδικό, εναλλάσσοντας ηλεκτροκίνηση και βενζινοκίνηση αναλόγως των αναγκών.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή