Βρήκε CEO και αποχωρεί από το τιμόνι του Twitter ο Μασκ

Βρήκε CEO και αποχωρεί από το τιμόνι του Twitter ο Μασκ

Η Λίντα Γιακαρίνο θα είναι η νέα διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας

2' 44" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Την αποχώρησή του από το τιμόνι του Twitter ανακοίνωσε ο Ελον Μασκ σε ανάρτησή του στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, αποκαλύπτοντας αρχικά πως η διάδοχός του είναι γυναίκα, η οποία μάλιστα θα αναλάβει καθήκοντα σε περίπου έξι εβδομάδες. Αργότερα ανακοινώθηκε και επισήμως πως η επικεφαλής διαφημίσεων του NBCUniversal Λίντα Γιακαρίνο θα αναλάβει τη θέση το διευθύνοντος συμβούλου του Twitter. Πάντως, ο Μασκ θα εξακουθήσει να είναι παρών. «O ρόλος μου θα είναι του εκτελεστικού προέδρου και chief technology officer (CTO) επιβλέποντας το προϊόν, το λογισμικό και τη λειτουργία του συστήματος», ανέφερε στην ανάρτησή του.

Η Λίντα Γιακαρίνο, πρόεδρος παγκόσμιας διαφήμισης και συνεργασιών της NBCU, εργάζεται στην εταιρεία περισσότερο από μια δεκαετία, με καθοριστική συμβολή στην έναρξη της υπηρεσίας streaming με διαφημίσεις Peacock. Η κ. Γιακαρίνο εντάχθηκε στην NBCUniversal το 2011 έπειτα από σχεδόν δύο δεκαετίες στην Turner Broadcasting. Στην NBCUniversal βοήθησε στο λανσάρισμα της υπηρεσίας ροής Peacock που υποστηρίζεται από διαφημίσεις και επέβλεψε ζωντανές εκδηλώσεις όπως το Super Bowl και οι Ολυμπιακοί Αγώνες. Επίσης, ηγήθηκε συνεργασιών με διάφορες εταιρείες τεχνολογίας, όπως το Snapchat, το YouTube και, φυσικά, το Twitter. Ο κ. Μασκ είχε προαναγγείλει τον Νοέμβριο ότι θα μείωνε τον χρόνο ενασχόλησής του με το Twitter και θα έβρισκε έναν νέο επικεφαλής για να διευθύνει την εταιρεία.

Ο Ελον Μασκ θα παρα- μείνει εκτελεστικός πρόεδρος και chief technology officer του Twitter, σύμφωνα με ανάρτησή του.

Η χθεσινή ανακοίνωση ήρθε λίγες ημέρες πριν από το ετήσιο pitch enent της εταιρείας για διαφημιστές, ένα από τα σημαντικότερα γεγονότα της χρονιάς για το NBCU, που θα λάβει χώρα τη Δευτέρα στη Νέα Υόρκη. Εκπρόσωπος του NBCU ανέφερε ότι η Λίντα Γιακαρίνο συμμετέχει σε πρόβες για την εκδήλωση. Οπως σημειώνει η WSJ, μετά την εξαγορά του Τwitter από τον Ελον Μασκ πέρυσι, πολλοί διαφημιστές περιόρισαν τις δαπάνες τους λόγω της γενικότερης αβεβαιότητας για την πορεία που θα λάμβανε το Twitter υπό τη νέα ηγεσία. Ορισμένες εταιρείες έχουν δηλώσει ότι επανέφεραν τις δαπάνες τους στο Τwitter, ωστόσο άλλες αναφέρουν ότι συνέχισαν να απέχουν.

Σύμφωνα με τη Sensor Tower, από τους 100 κορυφαίους διαφημιστές στο Twitter πριν αυτό καταλήξει στον κ. Μασκ, οι 37 δεν ξόδεψαν τίποτα για διαφημίσεις στην πλατφόρμα στο πρώτο τρίμηνο του 2023. Από την πλευρά της, η Λίντα Γιακαρίνο, η οποία επιβλέπει διαφημιστικά έσοδα 13 δισ. δολαρίων ετησίως, είναι γνωστή για τη στενή σχέση της με επαγγελματίες του μάρκετινγκ και διαφημιστικές εταιρείες. Η κ. Γιακαρίνο φημίζεται για σκληρές διαπραγματεύσεις της και άνθρωποι των ΜΜΕ την έχουν περιγράψει ως το «βελούδινο σφυρί». Στο μεταξύ, το Twitter, από τότε που περιήλθε στον έλεγχο του Ελον Μασκ, βρίσκεται σε αλλεπάλληλες κρίσεις. Oι μαζικές απολύσεις, οι αποχωρήσεις των διαφημιστικών πελατών καθώς και οι διαμάχες με τα μέσα ενημέρωσης δείχνουν πως η αγορά του Twitter έναντι 44 δισ. δολ. από τον Μασκ εξελίχθηκε σε μία όχι τόσο καλή επένδυση. Σε email που έστειλε στους εργαζομένους με το οποίο ανακοίνωνε το νέο πρόγραμμα επιβράβευσής τους με μετοχές, ο Ελον Μασκ παραδέχθηκε πως η διάσημη πλατφόρμα αξίζει 20 δισ. δολ. Πλέον δηλαδή η αξία της έχει μειωθεί σημαντικά από τα 44 δισ. δολ. που πλήρωσε για να την αποκτήσει τον περασμένο Οκτώβριο. Στο ίδιο mail, σύμφωνα με τους New York Times, κάνει λόγο για ριζικές αλλαγές, όπως μείωση του κόστους και μαζικές απολύσεις, τις οποίες κρίνει απαραίτητες για να αποφευχθεί η χρεοκοπία της δημοφιλούς πλατφόρμας.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή