Επένδυση 50 εκατ. από Grivalia για το «πεντάστερο» κλαμπ

Επένδυση 50 εκατ. από Grivalia για το «πεντάστερο» κλαμπ

Το Voula Project θα είναι ένα από τα πολυτελέστερα ιδιωτικά κλαμπ της Μεσογείου

2' 18" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Να αναδείξει το Voula Project σε ένα από τα πολυτελέστερα ιδιωτικά κλαμπ της Μεσογείου, αλλά και να εισαγάγει το concept του glamping φιλοδοξεί η Grivalia Hospitality, που επενδύει 50 εκατ. ευρώ σε παραθαλάσσια έκταση 45 στρεμμάτων στην Αθηναϊκή Ριβιέρα.

Η Grivalia Hospitality αποκάλυψε πως το εν λόγω κλαμπ, που θα λειτουργεί για εγγεγραμμένα μέλη αλλά και επισκέπτες, θα ανοίξει την άνοιξη του 2024, θα φέρει την ονομασία «91 Athens Riviera» και τη διαχείρισή του θα αναλάβει η Domes.

Το όνομα είναι εμπνευσμένο από την Εθνική Οδό 91, η οποία είναι η μεγαλύτερη εθνική οδός της Αττικής, που συνδέει το κέντρο της Αθήνας με την Αθηναϊκή Ριβιέρα, καταλήγοντας στο Σούνιο. To κλαμπ αναπτύσσεται σε έκταση 45 στρεμμάτων με τη φιλοσοφία του πολυτελούς camping (glamorous camping). Θα περιλαμβάνει 30 πολυτελείς σκηνές στην περιοχή, ενώ επισκέπτες και μέλη θα έχουν πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα εγκαταστάσεων, υπηρεσιών και εμπειριών, που έχουν σχεδιαστεί με στόχο την ευεξία, τη χαλάρωση και την εκγύμναση.

Πιο συγκεκριμένα, το «91 Athens Riviera» θα περιλαμβάνει 8 μεγάλα γήπεδα τένις και 2 μικρότερα, αλλά και εσωτερικό και εξωτερικό γυμναστήριο με τελευταίας τεχνολογίας εξοπλισμό, όπως και γήπεδο για μπιτς βόλεϊ. Ολοι οι επισκέπτες του glamping και τα μέλη του κλαμπ θα έχουν τη δυνατότητα συμμετοχής σε ατομικά ή ομαδικά προγράμματα προπόνησης.

Για τη διαχείριση του πρότζεκτ, η Grivalia Hospitality έχει συνάψει μακροχρόνια σύμβαση με τον όμιλο lifestyle φιλοξενίας Domes, υιοθετώντας το Domes Reserve concept, που έχει αναπτύξει ο ελληνικών συμφερόντων όμιλος. Σύμφωνα με την Grivalia Hospitality, «το “91 Athens Riviera” θα συνδυάζει αρμονικά τις πολλαπλές ανέσεις σε ένα ασύγκριτα όμορφο περιβάλλον με άμεση πρόσβαση στην παραλία». Στις εγκαταστάσεις θα λειτουργεί και εστιατόριο το οποίο θα αναπτύξει το Barbarossa Paros.

Η υπεύθυνη για την ανάπτυξη του Private Members Club για την Grivalia Hospitality, Λίζα Χοχενστάιν, δηλώνει πως το glamping & members club θα αναδιαμορφώσει ολόκληρη την περιοχή και θα συμβάλει στην αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος που προσφέρει η Αθηναϊκή Ριβιέρα. Η Grivalia Hospitality, όπως έχει εξηγήσει μιλώντας στην «Καθημερινή» νωρίτερα φέτος ο πρόεδρος και CEO της Γιώργος Χρυσικός, στοχεύει στην αγορά των high-end επισκεπτών, μια αγορά την οποία εκτιμά πως η Ελλάδα θα πρέπει να προσεγγίσει περισσότερο: «Η Ελλάδα πρέπει να αναπτυχθεί στο κομμάτι αυτό που έχει τον μεγαλύτερο πολλαπλασιαστή για την οικονομία της. Κάπως έτσι ξεκίνησε η ιστορία της Grivalia Hospitality. Τη δημιουργήσαμε για ποιο λόγο; Γιατί βλέπαμε και βλέπουμε σημαντικές προοπτικές. Βλέπαμε ότι στρατηγικά θα έπρεπε να δραστηριοποιηθούμε σε αυτό το κομμάτι του high-end. Παρόλο που έχουμε ίσως τον πιο όμορφο προορισμό παγκοσμίως, δεν είχαμε πραγματικά 5στερα και 6στερα ξενοδοχεία. Είναι ένα niche market το οποίο το πιστεύουμε πάρα πολύ και θέλουμε να είμαστε οι πρώτοι που θα επενδύσουμε και θα το μεγαλώσουμε. Ετσι χτίστηκε και η Grivalia Hospitality». Σε αυτή τη φιλοσοφία εντάσσεται προφανώς και το Voula Project.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή