Στα 10 δισ. δολάρια έφτασαν οι δαπάνες των χρηστών του TikTok

Στα 10 δισ. δολάρια έφτασαν οι δαπάνες των χρηστών του TikTok

Ξοδεύουν πάνω από 11 εκατ. δολάρια την ημέρα δίνοντας φιλοδωρήματα στους αγαπημένους τους δημιουργούς περιεχομένου

1' 30" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το TikTok έγινε η πρώτη εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης που δημιούργησε 10 δισ. δολάρια σε παγκόσμιες καταναλωτικές δαπάνες και αναμένεται να γίνει η εφαρμογή με τα υψηλότερα κέρδη στην Ιστορία. Οι υπόλοιπες τέσσερις εφαρμογές, που σύμφωνα με την έκθεση του παρόχου πληροφοριών εφαρμογών data.ai έχουν φτάσει στο ορόσημο, είναι όλες παιχνίδια και συγκεκριμένα τα Candy Crush Saga, Honor of Kings, Monster Strike και Clash of Clans. Το Candy Crush βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην κορυφή, αφού έχει τα μεγαλύτερα έσοδα όλων των εποχών με 12 δισ. δολάρια. Τα σύνολα βασίζονται στα έσοδα που προέρχονται από το Google Play και το iOS App Store της Apple. Αλλά το TikTok αναμένεται να ξεπεράσει το δημοφιλές παιχνίδι.

«Το TikTok αναμένεται να πλησιάσει το ορόσημο των 15 δισ. δολαρίων το 2024. Οι καταναλωτές ξοδεύουν πάνω από 11 εκατ. δολάρια την ημέρα δίνοντας φιλοδωρήματα στους αγαπημένους τους δημιουργούς περιεχομένου», τόνισε ο Lexi Sydow, επικεφαλής στον data.ai. «Οι TikTokers είναι έτοιμοι να περνούν μια εβδομάδα 40 ωρών εργασίας κάθε μήνα στην εφαρμογή μέχρι το τέλος του 2024, δηλαδή 22% περισσότερο χρόνο από το 2023», πρόσθεσε. Οι δαπάνες προέρχονται από τις αγορές ψηφιακών νομισμάτων εντός της εφαρμογής του TikTok. Αυτά τα ψηφιακά νομίσματα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αγορά δώρων για τους influencers. Αυτά τα δώρα επιβραβεύουν τους δημιουργούς για το περιεχόμενό τους και μπορούν να εξαργυρωθούν, με το TikTok να διατηρεί το 50% της πληρωμής.

Η πιο δημοφιλής αγορά εντός της εφαρμογής του TikTok φέτος ήταν ένα πακέτο 1.321 ψηφιακών νομισμάτων για 19,99 δολάρια. Εκτός από τις δαπάνες εντός εφαρμογής, η εξαιρετικά δημοφιλής εφαρμογή βίντεο σύντομου περιεχομένου έχει και άλλες ροές εσόδων, συμπεριλαμβανομένων των διαφημίσεων και του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Ο πάροχος δεδομένων είπε ότι η εφαρμογή γνωριμιών Tinder και η πλατφόρμα βίντεο YouTube είναι οι επόμενες εφαρμογές που πλησιάζουν το ορόσημο των 10 δισ. δολαρίων.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή