Όμιλος Παπαλέκα: Επεκτείνει τις δραστηριότητές του στη ναυτιλία

Όμιλος Παπαλέκα: Επεκτείνει τις δραστηριότητές του στη ναυτιλία

Προχώρησε στην απόκτηση ποσοστού 18% του μετοχικού κεφαλαίου της ναυτιλιακής εταιρείας Capital Product Partners

1' 25" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στον κλάδο της ναυτιλίας τοποθετήθηκε μετά την αποεπένδυσή του από την αγορά ακινήτων ο όμιλος Παπαλέκα. Ο επενδυτής, που έχει γίνει γνωστός ως «Mr. Nammos», λόγω της αγοράς του ομώνυμου κέντρου στη Μύκονο, προχώρησε στην απόκτηση ποσοστού 18% του μετοχικού κεφαλαίου της ναυτιλιακής εταιρείας Capital Product Partners, συμφερόντων του κ. Ευάγγελου Μαρινάκη. Πρόκειται για μια συμφωνία αξίας 160 εκατ. δολαρίων (145,6 εκατ. ευρώ), καθώς η Yoda Group, συμφερόντων του κ. Παπαλέκα, θα αποκτήσει 10 εκατ. μετοχές έναντι 16 ευρώ εκάστη.

Ο όμιλος Παπαλέκα είχε πρόσφατα προχωρήσει σε αποεπένδυση στην ελληνική αγορά ακινήτων. Μεταξύ άλλων συμφώνησε να πωλήσει το ποσοστό 55% που διέθετε στην εταιρεία Mediterranean Hospitality Venture (MHV), ένα επενδυτικό «όχημα» που είχε συσταθεί σε συνεργασία με την Prodea Ιnvestments και τη μητρική της εταιρεία Invel του κ. Θ. Παπαχριστοφόρου. Η αξία της συμφωνίας πώλησης του 55% της MHV υπολογίζεται ότι θα ανέλθει σε περίπου 250 εκατ. ευρώ. Αγοραστής θα είναι η Prodea Investments, η οποία θα αυξήσει το ποσοστό της στην MHV σε 80%. Η εν λόγω εταιρεία έχει δημιουργήσει ένα χαρτοφυλάκιο τουριστικών ακινήτων σε Ελλάδα και Κύπρο, συνολικού ύψους 600 εκατ. ευρώ.

Παράλληλα, ο όμιλος Yoda προχώρησε και στην πώληση της ιστορικής έδρας του Χρηματιστηρίου Αθηνών, στην οδό Σοφοκλέους 10, στον όμιλο της Εθνικής Τράπεζας.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι η Εθνική αγόρασε το συγκεκριμένο ακίνητο αντί ποσού 67 εκατ. ευρώ.

Η Capital Product Partners βρίσκεται σε τροχιά μετασχηματισμού, από εταιρεία διαχείρισης πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, σε εταιρεία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), καθώς πριν από μερικές εβδομάδες ολοκλήρωσε συμφωνία ύψους 3 δισ. ευρώ για την απόκτηση 11 πλοίων LNG, που βρίσκονται υπό ναυπήγηση στα ναυπηγεία της Hyundai στην Ιαπωνία.

Παράλληλα, τους επόμενους μήνες θα προχωρήσει στη σταδιακή πώληση του στόλου των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή