Blueground: Επεκτείνεται στην Ιαπωνία

Blueground: Επεκτείνεται στην Ιαπωνία

Η ελληνική εταιρεία διαχειρίζεται ένα χαρτοφυλάκιο 15.000 διαμερισμάτων σε 32 πόλεις διεθνώς

1' 51" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στην αγορά της Ιαπωνίας επεκτείνεται η Blueground συνάπτοντας την πρώτη συμφωνία franchise με τη Mitsubishi Estate. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η συμφωνία franchise είναι μέρος του νέου μοντέλου στρατηγικής ανάπτυξης της Blueground, η οποία σήμερα διαχειρίζεται ένα χαρτοφυλάκιο 15.000 διαμερισμάτων σε 32 πόλεις διεθνώς.

Η Mitsubishi Estate δραστηριοποιείται στον τομέα της ανάπτυξης και διαχείρισης ακινήτων και φιλοξενίας. Στο πλαίσιο της συνεργασίας με την Blueground σκοπεύει να αναπτύξει ένα εκτεταμένο δίκτυο 13.000 επιπλωμένων διαμερισμάτων σε μεγάλες πόλεις της Ιαπωνίας με την επωνυμία Blueground Japan. Σημειώνεται πως η Blueground δραστηριοποιείται στην εκμίσθωση και εκμετάλλευση επιπλωμένων διαμερισμάτων, προσφέροντας τη δυνατότητα ενοικίασής τους για 30 ημέρες ή για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Αφού έρθει σε συμφωνία με τους ιδιοκτήτες για τη μίσθωση των ακινήτων τους, προχωρεί στην επίπλωση και στον εξοπλισμό τους μετατρέποντάς τα σε χώρους υψηλών προδιαγραφών.

Η Mitsubishi Estate θα έχει πρόσβαση στην πελατεία, την τεχνογνωσία και την τεχνολογία της Blueground, συμπεριλαμβανομένων των λειτουργικών συστημάτων, του μοντέλου τιμολόγησης κ.ά. Παράλληλα, η Blueground έχει δημιουργήσει μια ειδική ομάδα που θα παρέχει συνεχή υποστήριξη στη Mitsubishi Estate και σε όλους τους μελλοντικούς συνεργάτες franchise. Σημειώνεται πως η εταιρεία τα τελευταία χρόνια έχει προχωρήσει και σε εξαγορές εταιρειών με σκοπό να επεκταθεί σε νέες αγορές αλλά και να εντάξει νέες υπηρεσίες. Ενδεικτικά, πρόσφατα εξαγόρασε την ψηφιακή πλατφόρμα ενοικίασης επιπλωμένων διαμερισμάτων Nestpick. Η τελευταία ειδικεύεται στην ενοικίαση επιπλωμένων κατοικιών μέσω συμφωνιών διάρκειας άνω των 30 ημερών, που είναι και ο τομέας που δραστηριοποιείται η Blueground. Στο πλαίσιο αυτό, με την εν λόγω εξαγορά η ελληνική εταιρεία σκόπευε να δημιουργήσει ένα δίκτυο συνεργατών που ονομάζει Partner Network.

Πρόκειται για την τρίτη κατά σειρά εξαγορά της Blueground, καθώς είχε προηγηθεί και η απορρόφηση της αμερικανικής εταιρείας Travelers Haven. Μέσω αυτής στόχευε να επεκταθεί περαιτέρω στην αγορά των ΗΠΑ και να προσφέρει υπηρεσίες σε περισσότερους πελάτες, που επιθυμούν να νοικιάζουν διαμερίσματα και εκτός των μεγάλων αστικών κέντρων. Η Travelers Haven παρείχε προς ενοικίαση διαμερίσματα σε περίπου 20.000 περιοχές των ΗΠΑ, τα οποία ήταν διαθέσιμα on demand, κατόπιν δηλαδή αιτήματος από τον πελάτη, επιπλώνοντάς τα ανάλογα με τις ανάγκες του. Παράλληλα, στον έλεγχο της Blueground είχε περιέλθει και η βραζιλιάνικη startup Tabas, κίνηση που της επέτρεψε την είσοδο στην αγορά του Μεξικού και την περαιτέρω επέκτασή της στη Λατινική Αμερική.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή