Δημοφιλής στη γενιά των boomers η Temu

Δημοφιλής στη γενιά των boomers η Temu

Καταρρίπτεται ο μύθος ότι η κινεζική εφαρμογή ηλεκτρονικού εμπορίου απευθύνεται κυρίως σε νέους αγοραστές των ΗΠΑ

2' 27" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ερευνα έρχεται να καταρρίψει τον μύθο ότι η κινεζική εφαρμογή ηλεκτρονικού εμπορίου Temu απευθύνεται κυρίως σε νέους αγοραστές. Κατά τον πρώτο πλήρη χρόνο λειτουργίας της, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Attain του Σικάγου, η Temu προσείλκυσε στις ΗΠΑ κυρίως boomers και εκπροσώπους της Gen X, οι οποίοι τη χρησιμοποίησαν περισσότερο για τα ψώνια τους σε σχέση με τους νεότερους καταναλωτές. Πιο πιστοί της νεόκοπης εφαρμογής ήταν οι boomers, δηλαδή οι άνω των 59 ετών, με 6 παραγγελίες κατά μέσον όρο σε διάστημα 12 μηνών, διπλάσιες από τους αγοραστές της Gen Z ηλικίας 18 έως 26 ετών, σύμφωνα με την Attain, η οποία αξιοποιεί δεδομένα πιστωτικών καρτών από 6,5 εκατ. καταναλωτές.

«Η Temu διαθέτει ένα ποικιλόμορφο μείγμα προϊόντων που απευθύνεται σε πιο ώριμους αγοραστές που εκτιμούν την ποικιλία και τις εκπτώσεις», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Attain, Brian Mandelbaum.

Η Dawn Damon, 51χρονη μητέρα πέντε παιδιών από την Ουάσιγκτον, άκουσε για την Temu από την 72χρονη μητέρα της. «Κόλλησε» γρήγορα με την εφαρμογή και προχώρησε σε περίπου 31 παραγγελίες, που περιελάμβαναν τσάντες, αποσκευές, χειμωνιάτικα καπέλα, κεριά, έργα τέχνης για τον τοίχο, πετσέτες και ένα δοχείο σαπουνιού. «Λατρεύω τα ψώνια», δηλώνει η Damon. «Δεν είχα πάντα πολλά χρήματα ή χρόνο ή ενέργεια για να ψωνίζω, αλλά μπορώ με ένα scroll στο Temu απλώς να κοιτάζω πράγματα».

Η Temu, η οποία ανήκει στην PDD Holdings Inc., έκανε το ντεμπούτο της στις ΗΠΑ στα τέλη του 2022 και έγινε γρήγορα μία από τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου. Η εταιρεία προχώρησε σε μια επιθετική διαφημιστική καμπάνια προσεγγίζοντας τους καταναλωτές μέσω Facebook και μιας εντυπωσιακής διαφήμισης στο Super Bowl που τους καλούσε να «ψωνίσουν σαν δισεκατομμυριούχοι».

Οι Αμερικανοί άνω των 59 ετών έκαναν 6 παραγγελίες κατά μέσον όρο σε διάστημα 12 μηνών, διπλάσιες από εκείνες των αγοραστών της γενιάς Z.

Μαζί με τη Shein και το TikTok Shop, η Temu απευθύνεται σε καταναλωτές που είναι πρόθυμοι να περιμένουν μεγαλύτερο διάστημα για την παράδοση των αγαθών που παραγγέλνουν, με αντάλλαγμα μεγάλες εκπτώσεις. Οι τρεις ανερχόμενες επιχειρήσεις που συνδέονται με την Κίνα αποτελούν μια εναλλακτική λύση στην Amazon.com Inc., η οποία κυριαρχεί στην αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου των ΗΠΑ, αλλά πρόσφατα κατέγραψε επιβράδυνση στην αύξηση των πωλήσεών της. Η απήχηση της Temu στους boomers και τους εκπροσώπους της Gen X υποδηλώνει ότι δεν είναι απλώς μια μόδα, αλλά έχει δυνητική αντοχή στο αγοραστικό κοινό.

Εύκολη πλοήγηση

Η Wendy Woloson, ιστορικός της καταναλωτικής κουλτούρας στο Πανεπιστήμιο Rutgers-Camden, δήλωσε ότι ο προσιτός χαρακτήρας της Temu βοηθάει τους ηλικιωμένους, οι οποίοι δεν είναι τόσο δεινοί χρήστες των υπολογιστών. «Η πλοήγηση στον ιστότοπο είναι πολύ πιο εύκολη σε σύγκριση με την Amazon», πρόσθεσε. Η εφαρμογή δίνει την αίσθηση ότι έχεις επισκεφθεί καζίνο, καθώς οι χρήστες γυρίζουν μια ρουλέτα για να κερδίσουν εκπτώσεις και δώρα. Σύμφωνα με την Emily Balcetis, αναπληρώτρια καθηγήτρια Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης, «οι χρήστες μεγαλύτερης ηλικίας ενδέχεται να παρασύρονται πιο εύκολα από τα διασκεδαστικά στοιχεία της αγοραστικής εμπειρίας σε σχέση με τους νεότερους online αγοραστές».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT