Netflix: Κατέγραψε ρεκόρ συνδρομητών

Netflix: Κατέγραψε ρεκόρ συνδρομητών

Το τελευταίο τρίμηνο του 2023 ενισχύθηκαν κατά 13,1 εκατ. – Η πλατφόρμα κέρδισε τη μάχη με τους δανεικούς κωδικούς

1' 43" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Μια εκστρατεία εναντίον των δανεικών κωδικών ξεκίνησε πέρυσι η Netflix σε ολόκληρο τον κόσμο, προκαλώντας έντονες αντιδράσεις ανάμεσα στους συνδρομητές, οι οποίοι κλήθηκαν έπειτα από χρόνια να χωρίσουν τους λογαριασμούς τους ανά νοικοκυριό. Κι όμως φαίνεται πως η στρατηγική της εταιρείας απέδωσε καρπούς, αφού το τελευταίο τρίμηνο του 2023 η συνδρομητική βάση της ενισχύθηκε κατά 13,1 εκατ. λογαριασμούς.

Οχι μόνο πηγαίνει κόντρα στις επιδόσεις των ανταγωνιστών της στις ΗΠΑ, αλλά πρόκειται και για την καλύτερη επίδοση της Netflix από την αρχή της πανδημίας, όταν ο κόσμος, «φυλακισμένος» μέσα στο σπίτι του, στράφηκε προς τις πλατφόρμες streaming.

Μάλιστα, τα αποτελέσματα ήταν καλύτερα από το προσδοκώμενο για κάθε περιοχή του κόσμου. Ενδεικτικά, μόνο στην περιοχή της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής προστέθηκαν 5 εκατ. πελάτες. Αντίστοιχα, οι πωλήσεις επίσης ξεπέρασαν τις προβλέψεις και ανήλθαν στα 8,83 δισ. δολάρια το τελευταίο τρίμηνο του έτους.

Ο Τεντ Σαράντος, ένας από τους επικεφαλής της εταιρείας, δήλωσε ενθουσιασμένος με τις νέες τάσεις που εμφανίζουν οι συνδρομές στην υπηρεσία streaming διεθνώς, καθώς η πλατφόρμα ψάχνει μια «νέα κανονικότητα» μετά την εφαρμογή των νέων κανόνων για τους κωδικούς.

«Η αφοσίωση του κοινού έχει επηρεαστεί ελαφρώς από τους νέους κανόνες. Σκεφθείτε ότι λιγότερα νοικοκυριά χρησιμοποιούν τον ίδιο λογαριασμό. Επομένως όσο αυτοί χωρίζονται και φτιάχνουν τους δικούς τους λογαριασμούς, τους κερδίζουμε με το υλικό που παρέχουμε, το οποίο θα εξισορροπηθεί και θα συνεχίσει να αναπτύσσεται. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από τις τάσεις του κοινού», σχολίασε ο ίδιος.

Προ διετίας, όταν η εταιρεία άρχισε να χάνει συνδρομητές το πρώτο εξάμηνο του 2022 και άρχισαν να αναδύονται ισχυροί ανταγωνιστές ιδίως στις ΗΠΑ, υπήρχαν ανησυχίες ότι η πλατφόρμα «έπιασε ταβάνι». Κι όμως, οι επιδόσεις του τελευταίου τριμήνου του 2023 έρχονται σε αντίθεση με το 2022, αλλά και με τους ανταγωνιστές της Netflix στο Χόλιγουντ, οι οποίοι προχωρούν σε συγχωνεύσεις και απολύσεις και βλέπουν απογοητευτικά αποτελέσματα από τις υπηρεσίες streaming. Οπως ανέφερε ο κ. Σαράντος, οι συνδρομητές της Netflix περνούν κατά μέσον όρο δύο ώρες την ημέρα στην πλατφόρμα, με ορισμένες σειρές όπως οι «Stranger Things», «Bridgerton» και «Squid Game» να προσελκύουν κοινό από ολόκληρο τον κόσμο.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή