Meta και Google κάλυψαν το κενό του TikTok στην Ινδία

Meta και Google κάλυψαν το κενό του TikTok στην Ινδία

Τι έγινε στη χώρα μετά την απαγόρευση της κινεζικής εφαρμογής

1' 29" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Οι Αμερικανοί χρήστες του TikTok κινδυνεύουν να χάσουν την πρόσβαση στην εξαιρετικά δημοφιλή εφαρμογή. Ωστόσο δεν θα είναι οι πρώτοι, καθώς το 2020, από τη μια μέρα στην άλλη, οι Ινδοί έπρεπε να βρουν τρόπους να ζουν χωρίς αυτό. Την Τετάρτη η Βουλή των Αντιπροσώπων των ΗΠΑ ενέκρινε νομοσχέδιο που θα μπορούσε να οδηγήσει σε μια απαγόρευση του TikTok σε όλη τη χώρα. Ενώ η εφαρμογή, που ανήκει σε κινεζική εταιρεία, δεν θα εξαφανιστεί σύντομα από τα τηλέφωνα των Αμερικανών, πολλοί από τα 170 εκατ. χρήστες της στη χώρα βρίσκονται σε σύγχυση, όπως μεταδίδει το CNN.

Σε περίπτωση που ο φόβος τους γίνει πραγματικότητα, κατά πάσα πιθανότητα θα ακολουθήσουν τα βήματα των Ινδών.

Τον Ιούνιο του 2020, μετά μια βίαιη σύγκρουση στα σύνορα της Ινδίας με την Κίνα, που άφησε νεκρούς τουλάχιστον 20 Ινδούς στρατιώτες, η κυβέρνηση του Νέου Δελχί απαγόρευσε ξαφνικά το TikTok και πολλές άλλες γνωστές κινεζικές εφαρμογές.

Ενώ η απότομη απόφαση της Ινδίας συγκλόνισε τα 200 εκατ. χρήστες του TikTok της χώρας, στα τέσσερα χρόνια από τότε πολλοί έχουν βρει εναλλακτικές λύσεις. Ακολούθησε ένας άγριος αγώνας μεταξύ αμερικανικών τεχνολογικών κολοσσών και εγχώριων startups για να καλυφθεί το κενό. Μέσα σε μία εβδομάδα από την απαγόρευση, το Instagram, που ανήκει στη Meta, λάνσαρε την αντιγραφή του TikTok, Instagram Reels, στην Ινδία. Η Google παρουσίασε τη δική της εκδοχή σύντομων βίντεο, το YouTube Shorts. Οι εγχώριες εναλλακτικές, όπως το MX Taka Tak και το Moj, άρχισαν επίσης να βλέπουν αύξηση της δημοτικότητάς τους και να προσελκύουν χρηματοδότες.

Ωστόσο, αυτές οι τοπικές startups σύντομα έσβησαν, μη μπορώντας να ανταποκριθούν στην εμβέλεια και την οικονομική δύναμη των αμερικανικών εταιρειών. Επικαλούμενος ανεξάρτητα ευρήματα από τη συμβουλευτική εταιρεία Oxford Economics, εκπρόσωπος της Google είπε ότι «το δημιουργικό οικοσύστημα του YouTube» συνεισέφερε περίπου 2 δισ. δολάρια στην ινδική οικονομία το 2022.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή