«Φυσικό Αέριο»: Κέρδη 32 εκατ. το 2023 και αύξηση συνδέσεων

«Φυσικό Αέριο»: Κέρδη 32 εκατ. το 2023 και αύξηση συνδέσεων

Εκτιμήσεις για περαιτέρω αποκλιμάκωση των τιμών ηλεκτρικού ρεύματος τον Απρίλιο

1' 55" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Περαιτέρω αποκλιμάκωση των τιμών ηλεκτρικού ρεύματος τον Απρίλιο «βλέπει» η αγορά. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του γενικού διευθυντή τής «Φυσικό Αέριο» Γιάννη Μητρόπουλου, η χονδρεμπορική τιμή ρεύματος τον Απρίλιο αναμένεται να διαμορφωθεί στα 60 ευρώ η μεγαβατώρα, από τα 63 ευρώ τον Μάρτιο, πορεία που πιθανότατα θα ανακοπεί τον Μάιο λόγω της ανόδου της τιμής του φυσικού αερίου, που κινείται το τελευταίο διάστημα γύρω στα 30 ευρώ η μεγαβατώρα. Οσον αφορά τον ανταγωνισμό, οι εταιρείες, σύμφωνα με τον κ. Μητρόπουλο, ρίχνουν το βάρος στα κίτρινα τιμολόγια, ωστόσο οι περισσότεροι καταναλωτές παραμένουν στα πράσινα.

Ο κ. Μητρόπουλος παρουσίασε χθες στους δημοσιογράφους τα οικονομικά αποτελέσματα της «Φυσικό Αέριο» για το 2023, τα οποία, όπως είπε, επιβεβαιώνουν τη μεγάλη εμπιστοσύνη των καταναλωτών και τη συνεχή αναπτυξιακή πορεία της εταιρείας. Το 2023 η «Φυσικό Αέριο», θυγατρική της ΔΕΠΑ Εμπορίας, ήταν η πρώτη επιλογή των καταναλωτών μεταξύ των παρόχων. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΡΑΑΕΥ και των διαχειριστών δικτύων αερίου, η «Φυσικό Αέριο» κατάφερε να αυξήσει την πελατειακή της βάση κατά 34.772 συνδέσεις συνολικά σε ηλεκτρικό ρεύμα και φυσικό αέριο, ξεπερνώντας όλο τον ανταγωνισμό.

Σε επίπεδο οικονομικών αποτελεσμάτων, για το σύνολο της χρήσης του 2023 η εταιρεία κατέγραψε κέρδη ύψους 32 εκατ. ευρώ έναντι 32,9 εκατ. ευρώ το 2022. Ο τζίρος της υποχώρησε στα 584 εκατ. ευρώ έναντι 883 εκατ. ευρώ το 2022, ως αποτέλεσμα της σημαντικής αποκλιμάκωσης των τιμών αερίου και ηλεκτρικής ενέργειας. Μέσω σειράς συνεργασιών η εταιρεία έχει αναπτύξει συνολικά 800 σημεία επαφής με τους καταναλωτές πανελλαδικά, αλλά και τον μεγαλύτερο σταθμό φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε όλη την Ελλάδα, στο Κέντρο Πολιτισμού Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

Η συνεχής βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών της βρίσκεται στο επίκεντρο της πολιτικής της εταιρείας, η οποία αναπτύσσει συνεχώς καινοτόμα προϊόντα και εφαρμογές. Από το 2021 παρέχει στους πελάτες τη δυνατότητα ψηφιακής υπογραφής και σύντομα με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης θα διαθέτει και ψηφιακό βοηθό. Αξιοσημείωτο της εμπιστοσύνης και του σεβασμού που επιδεικνύει η εταιρεία στους καταναλωτές είναι ότι 9 στους 10 πελάτες της δηλώνουν ότι θα σύστηναν ανεπιφύλακτα την εταιρεία ως πάροχο υπηρεσιών ενέργειας.

Μιλώντας για τις προοπτικές του φυσικού αερίου ως καυσίμου της ενεργειακής μετάβασης, ο κ. Γιάννης Μητρόπουλος παρουσίασε στοιχεία που επιβεβαιώνουν τον διαχρονικά ανταγωνιστικό χαρακτήρα του, με υψηλά ποσοστά εξοικονόμησης, που αγγίζουν το 50% για τους οικιακούς καταναλωτές και το 64% για τις επιχειρήσεις.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή