Ξεκινάει η στελέχωση της εταιρείας real estate του ΕΦΚΑ

Ξεκινάει η στελέχωση της εταιρείας real estate του ΕΦΚΑ

Πρώτο βήμα αξιοποίησης 514 ακινήτων του Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης αξίας άνω του 1,4 δισ.

2' 17" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Νέα προσπάθεια αξιοποίησης των τουλάχιστον 514 ακινήτων αντικειμενικής αξίας άνω του 1,4 δισ. ευρώ, που αποτελούν μέρος της περιουσίας του ΕΦΚΑ και παραμένει… ακίνητη και αναξιοποίητη εδώ και χρόνια, επιδιώκουν η διοίκηση του φορέα και το υπουργείο Εργασίας. Με σημαντική καθυστέρηση ξεκίνησε η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για τη στελέχωση της εταιρείας real estate –Εταιρεία Αξιοποίησης Ακίνητης Περιουσίας–, η δημιουργία της οποίας προβλέφθηκε με νόμο του 2022.

Να σημειωθεί ότι στο χαρτοφυλάκιό της περιλαμβάνονται 514 ακίνητα, από τα οποία όμως τα 200 είναι προς ιδιόχρηση, για να καλυφθούν και οι ανάγκες του φορέα. Πολλά από τα υπόλοιπα παραμένουν πλήρως ανεκμετάλλευτα, ενώ άλλα στεγάζουν γραφεία, εμπορικά καταστήματα, υπηρεσίες ή ξενοδοχεία, με συνολική επιφάνεια που προσεγγίζει τα 20.000 τ.μ. Βασικός σκοπός της εταιρείας είναι η διασφάλιση και μεγιστοποίηση της αξίας της ακίνητης περιουσίας του ΕΦΚΑ με διαφάνεια και λογοδοσία, μέσω της «ορθολογικής διαχείρισης και εκμετάλλευσής της».

Η προκήρυξη στελέχωσης έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της εταιρείας www.efkacompany.gr και στην ιστοσελίδα του ΑΣΕΠ. Αφορά την κάλυψη δύο θέσεων ευθύνης, του επικεφαλής του τομέα Αξιοποίησης και Διαχείρισης Ακίνητης Περιουσίας επιπέδου Γενικής Διεύθυνσης και του διευθυντή Αξιοποίησης Ακινήτων. Βασική αρμοδιότητα του επικεφαλής είναι η ευθύνη για την αξιοποίηση και διαχείριση της ακίνητης περιουσίας του e-ΕΦΚΑ, η οργάνωση και διασφάλιση της αποδοτικής επιχειρησιακής λειτουργίας του τομέα, καθώς και η διαχείριση και ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού που απασχολείται σ’ αυτόν.

Ο διευθυντής Αξιοποίησης Ακινήτων θα είναι υπεύθυνος, μεταξύ άλλων, για τη διαμόρφωση πολιτικής και προγραμμάτων για εκτιμήσεις, επανεκτιμήσεις και εκποίηση ακινήτων, για την εκπόνηση μελετών αξιοποίησης ή εκποίησης ακινήτων, για την ενημέρωση της Διεύθυνσης Διαχείρισης Ακινήτων αναφορικά με τα ακίνητα που πρέπει να εκμισθωθούν, καθώς και για την ανάπτυξη δικτύου συνεργατών που δραστηριοποιείται στην πώληση ακίνητης περιουσίας (brokers).

Στα βασικά προσόντα που οφείλουν να έχουν οι υποψήφιοι για την πλήρωση των θέσεων που προκηρύχθηκαν συγκαταλέγονται το πτυχίο πανεπιστημιακής εκπαίδευσης (Π.Ε.) και η καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας. Για τον ρόλο του επικεφαλής απαιτείται και μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών ετήσιας τουλάχιστον διάρκειας, καθώς και επαγγελματική εμπειρία τουλάχιστον δέκα ετών στον τομέα αξιοποίησης ακίνητης περιουσίας, εκ των οποίων τουλάχιστον πέντε έτη σε θέσεις ευθύνης.

Αναφορικά με τον διευθυντή Αξιοποίησης Ακινήτων απαιτείται αντίστοιχα επαγγελματική εμπειρία τουλάχιστον οκτώ ετών, με τουλάχιστον δύο έτη προϋπηρεσίας σε θέσεις ευθύνης. Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων λήγει στις 4 το απόγευμα της 6ης Ιουνίου. Η υποβολή θα πρέπει να γίνει αποκλειστικά σε ηλεκτρονική μορφή στη διεύθυνση [email protected]. Να σημειωθεί ότι ήδη ο ΕΦΚΑ, μέσω της Διεύθυνσης Αξιοποίησης Ακίνητης Περιουσίας έχει προκηρύξει διαγωνισμούς μακροχρόνιας παραχώρησης εκμετάλλευσης οκτώ ακινήτων και οικοπέδων ιδιοκτησίας του στο κέντρο της Αθήνας, για τη δημιουργία ξενοδοχειακών μονάδων και σύγχρονων γραφείων. Πρόκειται για την ανακατασκευή και επαναλειτουργία τριών ακινήτων, κυρίως ως ξενοδοχειακών μονάδων, την εκμίσθωση δύο κτιρίων για επαγγελματική στέγη, αλλά και την παραχώρηση οικοπέδων για υπαίθρια πάρκινγκ στο κέντρο της Αθήνας.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT