H επέκταση των δραστηριοτήτων της σε γειτονικές αγορές του εξωτερικού, μέσω συμμετοχών, η ενίσχυση της παρουσίας της στην εγχώρια αγορά με ενδεχόμενη διείσδυση και στη λιανική πώληση συνιστούν τους βασικούς άξονες της στρατηγικής, που θα εφαρμόσει το 2002 η Βογιατζόγλου Systems. Ειδικότερα, η εταιρεία διεισδύει στην τουρκική αγορά σε συνεργασία με τοπικούς παράγοντες με στόχο την αξιοποίηση των δικτύων πώλησης που διαθέτουν, αλλά και την ενδεχόμενη μετοχική συνεργασία τους. Ανάλογες κινήσεις η εταιρεία προωθεί και στην Κύπρο.
Παράλληλα, σχεδιάζει την ενίσχυση της παρουσίας της στη Ρουμανία όπου θα αναλάβει και ρόλο χονδρεμπόρου για την προώθηση των προϊόντων της σειράς «Κάντο μόνος σου» (do-it-yourself).Θ. Λ.