«Συμμαχία» Enterprise Greece με την eBay για τόνωση των εξαγωγών

«Συμμαχία» Enterprise Greece με την eBay για τόνωση των εξαγωγών

2' 16" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Σε συνεργασία για την ενδυνάμωση των ελληνικών επιχειρήσεων, μέσα από την ενίσχυση του ψηφιακού μετασχηματισμού και την παγκόσμια προβολή τους, προχώρησαν η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Enterprise Greece, ο αρμόδιος εθνικός φορέας για την προσέλκυση επενδύσεων στην Ελλάδα και η αμερικανική εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου eBay. Η συμμαχία των δύο οντοτήτων περιλαμβάνει την εφαρμογή ενός ειδικά σχεδιασμένου προγράμματος που θα προωθήσει τις ελληνικές επιχειρήσεις σε 190 αγορές ανά τον κόσμο, μέσω της πλατφόρμας της eBay.

Οπως ανακοινώθηκε χθες, η δυναμική των δύο αυτών συνεργατών, σε συνδυασμό με την εμπειρία που διαθέτουν, θα δημιουργήσει ένα ολοκληρωμένο, υποστηρικτικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα που θα παρέχει καθοδήγηση για το πώς να γίνει κανείς επιτυχημένος πωλητής της eBay. Σε αυτό το πλαίσιο, θα σχεδιαστεί ένα ελληνικό ηλεκτρονικό περίπτερο (Greek Corner), προώθησης και προβολής των ελληνικών προϊόντων στους καταναλωτές της eBay διεθνώς. Επιπρόσθετα, η συνεργασία θα περιλαμβάνει συνεχή υποστήριξη, επιχειρησιακή ανάπτυξη, διευρυμένα όρια πωλήσεων και μία ειδική σελίδα συμμετοχής στα ελληνικά.

Ο Ilya Kretov, γενικός διευθυντής για τις παγκόσμιες αναδυόμενες αγορές της αμερικανικής εταιρείας, ανέφερε ότι η eBay έχει μετασχηματιστεί σε κάτι μεγαλύτερο από ένα απλό marketplace για αγορές. «Εχει μετατραπεί σε ένα σημαντικό μέσο εξαγωγών και εργαλείο εξωστρέφειας για τις επιχειρήσεις. Η Ελλάδα, μια χώρα που διαθέτει έναν μεγάλο αριθμό μικρού και μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεων, αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα για εμάς. Αξίζει να σημειωθεί πως, μόνο το 2019, 12.000 ελληνικές επιχειρήσεις εξήγαγαν πάνω από ένα εκατομμύριο ελληνικά προϊόντα. Με αυτό ως δεδομένο, αναζητούμε ευκαιρίες προκειμένου να επενδύσουμε και να αναπτύξουμε τις συνεργασίες μας στην Ελλάδα. Είναι μεγάλη μας τιμή να συνεργαζόμαστε με την Enterprise Greece, με την οποία μοιραζόμαστε το ίδιο όραμα, που δεν είναι άλλο απ’ το να δίνουμε ώθηση στις ελληνικές επιχειρήσεις να ενισχύουν τις πωλήσεις τους στο εξωτερικό και να αναδεικνύουμε την αξία των ελληνικών προϊόντων παγκοσμίως», δήλωσε.

Η Μπέττυ Αλεξανδροπούλου, εντεταλμένη σύμβουλος και εκτελεστικό μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Enterprise Greece, σχολίασε πως κύρια δέσμευση του φορέα είναι η στήριξη των ελληνικών εξαγωγών στις διεθνείς αγορές και η γνωστοποίηση των υψηλής ποιότητας ελληνικών προϊόντων σε καταναλωτές από όλο τον κόσμο. «Οι ελληνικές επιχειρήσεις έχουν καταφέρει να καινοτομήσουν και να διαφοροποιηθούν, τόσο σε επίπεδο προϊόντος όσο και σε επίπεδο branding. Τα τελευταία δέκα χρόνια, οι ελληνικές επιχειρήσεις έχουν επιτύχει σημαντικό μερίδιο αγοράς στο εξωτερικό, διαθέτοντας παραδοσιακά ελληνικά συστατικά και πρωτοποριακό μάρκετινγκ. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η Enterprise Greece προχώρησε σε έναν ουσιαστικό ψηφιακό μετασχηματισμό προκειμένου να στηρίξει την τοπική επιχειρηματική κοινότητα για τη διατήρηση της διεθνούς της παρουσίας. Οι νέες πρωτοβουλίες περιλάμβαναν διαδικτυακούς ελληνικούς καταλόγους εξαγωγών, ψηφιακό “live” newsfeed με τις τελευταίες εξελίξεις σε όλες τις αγορές και τρόπους διείσδυσης σε αυτές κατά τη διάρκεια της COVID-19, ψηφιακές εκδηλώσεις και B2Bs για αγορές-στόχους, καθώς και online καμπάνιες, όπως “Υποστηρίξτε τις ελληνικές εξαγωγές” για την προώθηση συγκεκριμένων προϊόντων/υπηρεσιών», ανέφερε.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή