Αντιδράσεις από εταιρείες οδικής βοήθειας

Αντιδράσεις από εταιρείες οδικής βοήθειας

1' 30" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Φωτογραφική και σκανδαλώδη θεωρούν εταιρείες οδικής βοήθειας νομοθετική ρύθμιση η οποία προβλέπει ότι όσοι προσφέρουν οδική βοήθεια στην επαρχία θα μπορούν να συνεργάζονται μόνο με μία από τις μεγάλες του χώρου που δραστηριοποιούνται στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη.

Η τροπολογία κατατέθηκε από τρεις βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος, τους κ. Αδάμ Ρεγκούζα, Αναστάσιο Καραμάριο και Ηλία Φωτιάδη και όπως υποστηρίζουν οι SBAI Mondial Assistance, Interamerican Οδική Προστασία, Mapfre Asistencia, Inter Partner Assistance και Europ Assistance προωθεί «χωρίς κανένα πρόσχημα συγκεκριμένα συμφέροντα, δημιουργώντας μονοπώλιο σε αντίθεση με τις οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ενωσης και τις εξαγγελίες της κυβέρνησης για άμεση κατάργηση των κλειστών επαγγελμάτων».

Υποχρεώνοντας τους συνεργάτες οδικής βοήθειας να συνεργάζονται με μία μόνο εταιρεία, η επίμαχη ρύθμιση ακυρώνει ουσιαστικά τον τρόπο λειτουργίας του χώρου της οδικής βοήθειας τον οποίο μετατρέπει σε κλειστό επάγγελμα με λίγους μόνο παίκτες. Το παράδοξο της υπόθεσης είναι ότι η εξέλιξη αυτή έρχεται να ανατρέψει τον νόμο που ψηφίστηκε πέρυσι τον Μάρτιο, βάσει του οποίου τέθηκαν συγκεκριμένα ποσοτικά και ποιοτικά κριτήρια στους συνεργάτες οδικής βοήθειας, προκειμένου να τους δοθεί η άδεια ασκήσεως του επαγγέλματος.

«Είναι χαρακτηριστικό ότι πριν στεγνώσει το μελάνι του νόμου προωθήθηκε τροπολογία, η οποία ανατρέπει εκ νέου το πλαίσιο λειτουργίας των ασφαλιστικών εταιρειών οδικής βοήθειας και των συνεργατών τους χωρίς κανένα επιπρόσθετο όφελος για τον τελικό καταναλωτή, ευνοώντας συγκεκριμένη μη ασφαλιστική εταιρεία του κλάδου οδικής βοήθειας», αναφέρουν στην ανακοίνωσή τους οι πέντε εταιρείες οδικής βοήθειας.

Οπως υποστηρίζουν, με τη ρύθμιση θίγονται οι καταναλωτές, οι οποίοι θα βρεθούν χωρίς εναλλακτικές λύσεις και ενώπιον μιας δραματικής αύξησης του κόστους της υπηρεσίας της οδικής βοήθειας ως συνέπεια της κατάργησης του ανταγωνισμού, οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις που ασκούν τον κλάδο της οδικής βοήθειας, οι οποίες εξαναγκάζονται σε υποχρεωτική συνεργασία με το υπό δημιουργία μονοπώλιο ή σε αποχώρηση από τον κλάδο και οι εκατοντάδες συνεργάτες τους, οι οποίοι οδηγούνται σε επαγγελματικό αφανισμό.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT