ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέες συνεργασίες για eCommerce Logistics

nees-synergasies-gia-ecommerce-logistics-561278785

Σε τρεις νέες συνεργασίες, και μάλιστα με εταιρείες του εξωτερικού, προχωρεί τον επόμενο μήνα η eCommerce Logistics, αξιοποιώντας στο έπακρον τόσο την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου όσο και την αυξανόμενη τάση για απευθείας πωλήσεις –μέσω ηλεκτρονικών παραγγελιών– των προμηθευτών προς τους καταναλωτές (το λεγόμενο D2C / Direct-to-Consumer). Την ίδια ώρα, συνεχίζεται η συνεργασία με την Coca-Cola Company για τη διανομή ενός συγκεκριμένου προϊόντος της εταιρείας, το οποίο διαθέτει σε ελάχιστα σημεία του λιανεμπορίου, συνεργασία που μετά το πιλοτικό στάδιο αναμένεται να επεκταθεί σε όλη την Ελλάδα και ίσως και σε άλλες χώρες του εξωτερικού. Η εταιρεία προσφέρει στις επιχειρήσεις υπηρεσίες αποθήκευσης, συλλογής και διαχείρισης των ηλεκτρονικών παραγγελιών.

Οι τρεις νέες συνεργασίες, στις οποίες περιλαμβάνονται τόσο e-shops όσο και D2C πωλήσεις, αφορούν τους κλάδους των καλλυντικών, της μόδας και των τροφών και ειδών για ζώα συντροφιάς, με δύο εξ αυτών να είναι με εταιρείες από τη Βουλγαρία και την Ουγγαρία. Μάλιστα, οι εν λόγω εταιρείες σκοπεύουν να εγκαταστήσουν και αποθήκες στην Ελλάδα, με στόχο στη συνέχεια την επέκταση, μέσω και της συνεργασίας με την eCommerce Logistics, στην Κύπρο. Οι εταιρείες αυτές θα είναι η πρώτη φορά που εισέρχονται στην ελληνική αγορά.

Η eCommerce Logistics, η οποία ιδρύθηκε μόλις τον περασμένο Αύγουστο, εξυπηρετεί σήμερα 7 εταιρείες, εκ των οποίων δύο αφορούν την υποστήριξη D2C πωλήσεων. Η μία συνεργασία είναι με την Coca-Cola Company και αφορά τη διανομή του Topo Chico Hard Seltzer, έτοιμο προς κατανάλωση αλκοολούχο ποτό (στην ουσία πρόκειται για ανθρακούχο νερό με αλκοόλ), οι παραγγελίες του οποίου γίνονται μέσω της πλατφόρμας topochico.gr. Τους πρώτους τέσσερις μήνες η συμφωνία προβλέπει τη διανομή εντός της Αττικής, ενώ σε επόμενη φάση θα ακολουθήσει η διανομή και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας και αργότερα ίσως και σε άλλες χώρες.

Η δεύτερη συνεργασία είναι με τη Ζυθοποιία Πηνειού, η οποία έχει αναπτύξει επίσης πλατφόρμα D2C πωλήσεων. Μέσω της eCommerce Logistics διανέμονται σε καταναλωτές στην Αττική και στη Νότια Ελλάδα 15 διαφορετικοί κωδικοί της εταιρείας.

Σήμερα η εταιρεία διαθέτει αποθήκη 1.300 τ.μ. στο Κορωπί. Ωστόσο, οι νέες συνεργασίες και η διαφαινόμενη αύξηση της ζήτησης για τις υπηρεσίες της οδηγούν τη διοίκηση στο να σχεδιάζει ήδη την απόκτηση και δεύτερης αποθήκης στα τέλη του 2021 με αρχές του 2022, ενώ σε επόμενο στάδιο, επίσης το 2022, διερευνάται η απόκτηση αποθήκης και σε άλλη περιοχή της Ελλάδας. Βεβαίως, όπως σημείωσαν μιλώντας στην «Κ» ο Μιχάλης Καρυπίδης, ιδρυτής της eCommerce Logistics, και ο Παναγιώτης Γκεζερλής, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Convert Group και μέτοχος μειοψηφίας στην eCommerce Logistics, το «κλειδί» είναι η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αυτοματοποίηση των διαδικασιών, έτσι ώστε τα προϊόντα να παραμένουν για πολύ λίγο χρόνο στις αποθήκες, έτσι ώστε αφενός να εξυπηρετείται γρήγορα ο καταναλωτής, αφετέρου να μην απαιτούνται τεράστιοι αποθηκευτικοί χώροι.
Οι ίδιοι πάντως εκτιμούν ότι μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2021 θα δούμε πολλές ξένες και ελληνικές εταιρείες, κυρίως από τον κλάδο των καλλυντικών – παραφαρμακευτικών, ειδών νοικοκυριού, αλλά ακόμη και από τον κλάδο των τροφίμων, να στρέφονται στις D2C πωλήσεις, ειδικά για νέα και για κάποια premium προϊόντα.