Αύξηση πωλήσεων 34,8% κατέγραψε το 2021 η «Παπουτσάνης»

Αύξηση πωλήσεων 34,8% κατέγραψε το 2021 η «Παπουτσάνης»

Για έκτη χρονιά συνεχίστηκε το σερί διψήφιου ρυθμού ανάπτυξης της «Παπουτσάνης», με την εταιρεία να εξακολουθεί να αποδεικνύει ότι όχι μόνο δεν επηρεάστηκε από την πανδημία, αλλά την αντιμετώπισε ως ευκαιρία για περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας της εντός και εκτός Ελλάδος

1' 54" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Για έκτη χρονιά συνεχίστηκε το σερί διψήφιου ρυθμού ανάπτυξης της «Παπουτσάνης», με την εταιρεία να εξακολουθεί να αποδεικνύει ότι όχι μόνο δεν επηρεάστηκε από την πανδημία, αλλά την αντιμετώπισε ως ευκαιρία για περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας της εντός και εκτός Ελλάδος. Μάλιστα, οι επιδόσεις της ξεπέρασαν τους στόχους που είχε θέσει η διοίκηση της εταιρείας. Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε χθες η εισηγμένη, το 2021 έκλεισε με αύξηση πωλήσεων της τάξης του 34,8%, στα 54,8 εκατ. ευρώ από 40,8 εκατ. ευρώ το 2020. Ισχυρό είναι πλέον το εξαγωγικό αποτύπωμα της εταιρείας, καθώς το 2021 οι εξαγωγές διαμορφώθηκαν στα 34 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 70% σε σύγκριση με το 2020 και αποτελούν πλέον το 62% του συνολικού κύκλου εργασιών της.

Αξίζει, μάλιστα, να σημειωθεί ότι η ανάπτυξη που παρουσίασε το 2021 προήλθε από όλες τις κατηγορίες στις οποίες δραστηριοποιείται η «Παπουτσάνης». Το 21% των συνολικών εσόδων προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της «Παπουτσάνης» στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, το 13% από πωλήσεις στην ξενοδοχειακή αγορά, το 49% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 17% από βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών.

Ειδικότερα, οι πωλήσεις των επώνυμων προϊόντων της «Παπουτσάνης» αυξήθηκαν κατά 12% το 2021 έναντι του 2020 και παρά το γεγονός ότι το 2021 υποχώρησαν σε σύγκριση με το 2020 οι πωλήσεις των αντισηπτικών.

Το προηγούμενο έτος οι εξαγωγές ενισχύθηκαν κατά 70% σε σύγκριση με το 2020.

Κατά 126% αυξήθηκαν οι πωλήσεις των ξενοδοχειακών προϊόντων, γεγονός που οφείλεται στην ανάκαμψη της τουριστικής αγοράς το 2021 σε σύγκριση με το 2020, καθώς και στο ότι στο τελευταίο τρίμηνο του 2021 ενεργοποιήθηκαν συμφωνίες με διεθνείς αλυσίδες ξενοδοχείων, οι οποίες είχαν μεν συναφθεί το 2019 αλλά είχε καθυστερήσει η υλοποίησή τους λόγω της εκδήλωσης της πανδημίας.

Αύξηση 24% σημείωσαν οι πωλήσεις προϊόντων για τρίτους, κυρίως μέσω της διεύρυνσης της συνεργασίας με πολυεθνικές εταιρείες, ενώ κατά 34% αυξήθηκαν οι πωλήσεις σαπωνομαζών (πρώτη ύλη για την παρασκευή σαπουνιού). Η ανάπτυξη οφείλεται στην εδραίωση της εταιρείας ως εκ των βασικότερων προμηθευτών ειδικών σαπωνομαζών στη διεθνή αγορά, στη διεύρυνση του πελατολογίου, όπως και στη συνεχή ενίσχυση της προσφερόμενης ποικιλίας προϊόντων. Παράλληλα, η έναρξη διάθεσης των συνθετικών σαπωνομαζών, που αποτελούν ειδικά προϊόντα ιδιαίτερα θετικού περιβαλλοντικού αποτυπώματος και μεγάλης προστιθέμενης αξίας, εκτιμάται πως θα ενισχύσει περαιτέρω την κατηγορία.

Για το τρέχον έτος η διοίκηση της εταιρείας αναμένει περαιτέρω ενίσχυση των οικονομικών της μεγεθών.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή