Αύξηση μεγεθών στην Teleperformance για τη χρήση του 2021

Αύξηση μεγεθών στην Teleperformance για τη χρήση του 2021

Με αυξημένα μεγέθη ολοκληρώθηκε η χρήση του 2021 για την εταιρεία παροχής υπηρεσιών επικοινωνίας μέσω πολλαπλών καναλιών (τηλέφωνο, email, chat, social media, επιστολές) Teleperformance

1' 48" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Με αυξημένα μεγέθη ολοκληρώθηκε η χρήση του 2021 για την εταιρεία παροχής υπηρεσιών επικοινωνίας μέσω πολλαπλών καναλιών (τηλέφωνο, email, chat, social media, επιστολές) Teleperformance. Ειδικότερα, η εταιρεία ενίσχυσε κατά 6,20% τον κύκλο εργασιών της, σε 368 εκατ. ευρώ, μέγεθος που η διοίκησή της κρίνει ικανοποιητικό «βάσει των συμβάσεων που είχαν υπογραφεί και υλοποιηθεί μέχρι και το τέλος της χρήσης».

Τα κέρδη μετά από φόρους αυξήθηκαν το 2021 έναντι του 2020 οριακά –κατά 141,3 χιλ. ευρώ– σε 57,5 εκατ. ευρώ, με την εταιρεία να διαθέτει συνολικά ίδια κεφάλαια 146,8 εκατ. ευρώ και ταμειακά διαθέσιμα της τάξεως των 14 εκατομμυρίων ευρώ. Τα κέρδη προ φόρου εισοδήματος διαμορφώθηκαν σε 73,9 εκατ. ευρώ έναντι 76,5 εκατ. ευρώ το 2020, ενώ η λειτουργική κερδοφορία ανήλθε σε 76,8 εκατ. ευρώ το 2021.

Τα μεγέθη της Teleperformance Hellas καταγράφουν διαχρονικά αυξητική πορεία, εάν ληφθεί υπόψη ότι το 2013 ο κύκλος εργασιών και τα καθαρά κέρδη τοποθετούνταν σε 71,6 εκατ. ευρώ και 9,3 εκατ. ευρώ αντίστοιχα.

Ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 368 εκατ. ευρώ.

Η εταιρεία σημειώνει στην ετήσια οικονομική έκθεσή της ότι η οικονομική θέση της είναι ικανοποιητική και αποδοτική λαμβανομένων υπόψη των συνθηκών της αγοράς. «Θεωρούμε ότι η εταιρεία, εκμεταλλευόμενη τη μακρόχρονη εμπειρία στην παροχή υπηρεσιών τηλεφωνικής και διαδικτυακής υποστήριξης, αλλά και τη θέση της ως μέλους ενός διεθνούς και αξιόπιστου ομίλου, δύναται να συνεχίσει τη θετική της πορεία και στην επόμενη χρήση. Επιπροσθέτως η συνεχόμενη προσέλκυση εργαζομένων από κάθε γωνιά του πλανήτη θα συνεχίσει να της δίνει περίοπτη θέση μεταξύ των κορυφαίων εργοδοτών στην Ελλάδα», αναφέρεται.

Η Teleperformance Hellas ιδρύθηκε το 1989, αποτελεί μέλος του πολυεθνικού ομίλου της εισηγμένης γαλλικής Teleperformance S.E. και είναι ένα από τα μεγαλύτερα πολυκαναλικά κέντρα εξυπηρέτησης πελατών στην Ευρώπη. Συμπεριλαμβάνεται στις είκοσι πιο αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις στην Ελλάδα και διαθέτει εννέα κέντρα εξυπηρέτησης σε Αθήνα, Πειραιά, Θεσσαλονίκη και Χανιά, και περίπου 11.000 εργαζομένους από 109 εθνικότητες που εξυπηρετούν πελάτες από 140 αγορές σε 40 γλώσσες. Παρέχει τις υπηρεσίες της σε 24ωρη βάση, επτά ημέρες την εβδομάδα, όλο τον χρόνο, σε ελληνικές εταιρείες και εταιρείες του εξωτερικού. Το εύρος των υπηρεσιών που προσφέρει καλύπτει σχεδόν κάθε κλάδο δραστηριότητας και στο πελατολόγιό της συγκαταλέγονται μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες της ελληνικής και της παγκόσμιας αγοράς.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT