Σύντομα (20/11/15)

3' 17" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Αναβάθμιση προοπτικών της Coca-Cola ΗΒC

Σε σταθερή από αρνητική αναβάθμισε την προοπτική (outlook) της αξιολόγησης «Baa1» της Coca-Cola HBC ο οίκος Moody’s. Αιτία γι’ αυτή τη θετική εξέλιξη αποτελεί το γεγονός ότι η Coca-Cola HBC κατάφερε να αντιμετωπίσει το δύσκολο περιβάλλον στη ρωσική αγορά, η οποία χαρακτηρίστηκε από πίεση στην κατανάλωση και σημαντική εξασθένηση του ρουβλίου. Αυτό επετεύχθη λόγω των ευνοϊκών συνθηκών που επικράτησαν στις τιμές των βασικών εμπορευμάτων, καθώς και μέσα από σειρά πρωτοβουλιών που ανέλαβε ο όμιλος σε ό,τι αφορά τις τιμές και την εξοικονόμηση δαπανών. Η θετική επίδοση της Coca-Cola HBC κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2015 προήλθε σε ένα βαθμό από την ανάκαμψη σε ορισμένες ώριμες αγορές, όπως αυτές της Ιταλίας και της Αυστρίας, καθώς και από τις καλές καιρικές συνθήκες σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες, με πιο χαρακτηριστική περίπτωση αυτή της Ουγγαρίας, γεγονός που προκάλεσε αύξηση της κατανάλωσης. Για να αντιληφθεί κανείς τη βαρύτητα που έχουν όσα συμβαίνουν στη Ρωσία θα πρέπει να έχει υπόψη του ότι η εν λόγω αγορά αντιπροσωπεύει, σύμφωνα με τα στοιχεία του 2014, το 20% του όγκου πωλήσεων του ομίλου.

Προς ομολογιακό δάνειο 1,53 εκατ. ευρώ η εταιρεία Κέκροψ

Στην έκδοση κοινού ομολογιακού δανείου ύψους έως 1,53 εκατ. ευρώ αναμένεται να προχωρήσει η εισηγμένη εταιρεία ακινήτων Κέκροψ. Για τον σκοπό αυτόν συγκαλεί έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της στις 11 Δεκεμβρίου 2015.

Τα επενδυτικά σχέδια της διοίκησης το επόμενο διάστημα περιλαμβάνουν τις εξής κινήσεις: α) Την υλοποίηση επενδύσεων στα άμεσα διαθέσιμα προς εκμετάλλευση ακίνητα (Παλαιά Αγορά Ψυχικού,) με στόχο την ενίσχυση των ταμειακών ροών και των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας. Εως τις αρχές του 2016 αναμένεται να ολοκληρωθούν οι εργασίες ανακαίνισης στο ακίνητο της Παλαιάς Αγοράς Ψυχικού. β) Τη διατήρηση των λειτουργικών δαπανών σε χαμηλά επίπεδα, ή και την περαιτέρω μείωσή τους όπου είναι εφικτό. γ) Τη δρομολόγηση των ενεργειών που απομένουν για την αξιοποίηση των ακινήτων της, οι οποίες αφορούν πολεοδομικές αποφάσεις του ΥΠΕΚΑ και της Περιφέρειας Αττικής για την τροποποίηση του ρυμοτομικού σχεδίου Ψυχικού.

Το τέταρτο κατάστημά της στην Ελλάδα θα εγκαινιάσει την Πέμπτη, 26 Νοεμβρίου, η δανική αλυσίδα ειδών σπιτιού JYSK. Το νέο κατάστημα βρίσκεται στην περιοχή του Ελληνικού, στην οδό Χρυσάνθου Τραπεζούντος 29 και Αθανασίου Διάκου. Η εταιρεία από τον Σεπτέμβριο έχει ήδη ανοίξει καταστήματα στα Κάτω Πατήσια, στη Λάρισα και τη Θεσσαλονίκη, ενώ το πενταετές πλάνο ανάπτυξής της προβλέπει δίκτυο 40 καταστημάτων σε όλη τη χώρα. Η εταιρεία ανήκει στον ιδρυτή της, Λαρς Λάρσεν, ο οποίος άνοιξε το πρώτο κατάστημα στο Aarhus της Δανίας το 1979 και από τότε η JYSK μεγάλωσε τόσο ώστε να γίνει ένας παγκόσμιος όμιλος με πάνω από 2.300 καταστήματα σε 41 χώρες. Ο συνολικός τζίρος της Lars Larsen Group ανέρχεται σε 3,1 δισ. ευρώ.

Νέο κατάστημα «Δρομέας» στις Βρυξέλλες

Η εταιρεία επίπλων Δρομέας εγκαινίασε την Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2015 το νέο της κατάστημα στις Βρυξέλλες, στο πλαίσιο της απόφασής της για δυναμικότερη παρουσία στην ευρωπαϊκή αγορά. Στα εγκαίνια του καταστήματος παρευρέθηκαν η πρέσβειρα της Ελλάδας στο Βέλγιο, Ελληνες ευρωβουλευτές, ο εμπορικός ακόλουθος της πρεσβείας της Ελλάδας στο Βέλγιο και αξιωματούχοι της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Ο Δρομέας τον φετινό Ιούλιο κέρδισε τον διεθνή διαγωνισμό αποκλειστικής προμήθειας επίπλων γραφείου όλων των υπηρεσιών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τα επόμενα πέντε χρόνια, συνολικού προϋπολογισμού 30 εκατ. ευρώ.

3 υποψηφιότητες για το «Βραβείο Στέλιος Χατζηιωάννου»

Ολοκληρώθηκε το δεύτερο στάδιο επιλογής των επικρατέστερων επιχειρήσεων για το «Βραβείο Στέλιος Χατζηιωάννου, Επιχειρηματικό Ξεκίνημα Χρονιάς 2015» που διοργανώνει για 8η συνεχή χρονιά ο Σερ Στέλιος Χατζηιωάννου, ιδρυτής της easyJet, του ομίλου easy Group και του Stelios Philanthropic Foundation. Οι τρεις επικρατέστερες επιχειρήσεις είναι οι ακόλουθες: α) Sun of a Beach: πρόκειται για καινοτόμα αλυσίδα κατασκευής ρούχων θαλάσσης, β) Sleed: βραβευμένο πρακτορείο που δραστηριοποιείται στο ηλεκτρονικό επιχειρείν και στο ψηφιακό μάρκετινγκ (είναι πιστοποιημένος συνεργάτης της Google και του PrestaShop agency) και γ) Sede Styling: πολυχώρος ομορφιάς. Η τελική επιλογή θα πραγματοποιηθεί από τον ίδιο τον Σερ Στέλιο Χατζηιωάννου και θα ανακοινωθεί στο πλαίσιο της ετήσιας Τελετής Απονομής για τα «Βραβεία Κούρος» της Λέσχης Επιχειρηματικότητας στις 26 Νοεμβρίου 2015.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή