Και εναλλακτικό σενάριο «τιμαριοποίησης» της O.A.

Και εναλλακτικό σενάριο «τιμαριοποίησης» της O.A.

1' 19" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Οσο πλησιάζει η ώρα της «ετυμηγορίας» για την τύχη του διαγωνισμού πώλησης της Ολυμπιακής όλο και περιορίζεται ο κύκλος αυτών που εκτιμούν ότι αυτός θα τελεσφορήσει. H υποψήφια κοινοπραξία της IAS δείχνει, παρά ταύτα, να επιθυμεί να αναλάβει τα ηνία της O.A. H κυβέρνηση, που με την ύπαρξη της IAS στη λίστα αναμονής των «μνηστήρων» εξασφάλισε πολιτικό «σωσίβιο» μετά το ναυάγιο με την AXON, δείχνει να μην πείθεται για την προοπτική βιωσιμότητας της O.A. στα χέρια της. Γι’ αυτό επιμένει και αναμένει μέχρι αύριο την κατάθεση των 102 εκατ. ευρώ σε δεσμευμένο λογαριασμό.

Και ενώ στο προσκήνιο κυριαρχεί το τι θα γίνει μέχρι τις 31/1, ημερομηνία που έχει ορισθεί ως ο επίλογος της περιόδου διαβουλεύσεων, στο παρασκήνιο έντονα προωθείται εναλλακτική λύση: με συρρίκνωση της O.A., με την αναζήτηση νέας κρατικής ενίσχυσης με την ευλογία των Βρυξελλών και με σενάρια «τιμαριοποίησης» του ομίλου. Τα τελευταία φαίνεται ότι επιθυμούν και οι εναπομείναντες ιδιωτικοί αεροπορικοί φορείς και ως λύση σωτηρίας βλέπουν τη συνένωσή τους με επιμέρους δραστηριότητες της O.A. αλλά και άλλοι επιχειρηματίες που θα επιζητούν ειδικούς τομείς ή θυγατρικές της O.A.

H διοίκηση της O.A., που δυστυχώς έχει εξελιχθεί σε ένα αναξιόπιστο μόρφωμα αντιφατικής διαχείρισης (κατ’ άλλους και κακοδιαχείρισης) δείχνει να προτιμά κάθε άλλο σενάριο, πλην της IAS, πιθανώς υλοποιώντας αυτό που σιγοψιθυρίζεται στο υπουργείο Μεταφορών ως εναλλακτική λύση.

Πάντως, και η λύση με την IAS είναι και αυτή μια κρατικώς επιδοτούμενη ιδιωτικοποίηση, η έκταση της οποίας θα αποτυπωθεί και οικονομικά αν τελεσφορήσει κάποια συμφωνία με το Δημόσιο και αποτιμηθούν οι όροι της, πάντα υπό την αίρεση της έγκρισής της από την E.E. και τη Βουλή.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT