Διαφωνία βενζινοπωλών για τις ταμειακές

Διαφωνία βενζινοπωλών για τις ταμειακές

1' 29" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Υπέρ του ολοκληρωμένου συστήματος ελέγχου εισροών-εκροών όγκου καυσίμων, αλλά κατά οποιασδήποτε αλλαγής στο καθεστώς φορολόγησής τους τάσσονται οι ιδιοκτήτες πρατηρίων καυσίμων, λέγοντας όχι στις ταμειακές μηχανές. Πάντως, αν και ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδος (ΟΒΕ) κ. Μιχάλης Κιούσης σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε χθες με αφορμή την ψήφιση σήμερα από τη Βουλή της σχετικής νομοθετικής ρύθμισης άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να προχωρήσει ο κλάδος σε κινητοποιήσεις, οποιαδήποτε απόφαση θα ληφθεί αφού υπογραφούν και οι σχετικές υπουργικές αποφάσεις, οι οποίες θα ρυθμίζουν όλες τις κρίσιμες λεπτομέρειες της εγκατάστασης του συστήματος.

Σύμφωνα με τον κ. Κιούση η μετατροπή του καταγραφικού συστήματος ελέγχου εισροών-εκροών σε μηχανισμό φορολογικού ενδιαφέροντος και η υποχρέωση από τους βενζινοπώλες να τηρούν βιβλία Β’ κατηγορίας αντί για Α’ κατηγορίας θα σημαίνει επιπλέον κόστος για τον κλάδο (έξοδα για λογιστές κ.ο.κ.) και φυσικά ελέγχους των αρμοδίων υπηρεσιών για τυχόν φορολογικές παραβάσεις. «Τώρα κανείς δεν έρχεται να μας ελέγξει και φορολογικά», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Κιούσης, υποστηρίζοντας ότι είναι το ΥΠΑΝ το οποίο έχει εμμονή στην αλλαγή του φορολογικού καθεστώτος και όχι το υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών.

Το προεδρείο της ΟΒΕ εξέφρασε εξάλλου σοβαρές επιφυλάξεις για τη χρηματοδότηση της εγκατάστασης του συστήματος εισροών-εκροών, αλλά και για την καταληκτική προθεσμία που έχει τεθεί από το ΥΠΑΝ. Σύμφωνα με τους πρατηριούχους το κόστος ανέρχεται κατ’ ελάχιστο στα 20.000 ευρώ, αλλά ακόμη δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη δέσμευση για τη χρηματοδότηση αυτού. Η εγκατάσταση του συστήματος απαιτεί 20 ημέρες και τρεις τουλάχιστον τεχνικούς, δηλαδή 60 ημερομίσθια, γεγονός που σημαίνει ότι η διορία των έξι μηνών από τη θέση σε ισχύ της ρύθμισης για την τοποθέτηση του συστήματος δεν επαρκεί. Αναφερόμενος στην πρόσφατη ρύθμιση για τους αυτόματους πωλητές καυσίμων, ο κ. Κιούσης επισήμανε από τους 280 που υπάρχουν πανελλαδικά, μόνο για τους 20 έχει εκδοθεί σχετική άδεια, γεγονός που εγείρει σοβαρά θέματα ασφάλειας.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT