Συγκρίνουμε τρία ηλεκτρικά SUV, αυτή την Κυριακή με την «Καθημερινή»

Συγκρίνουμε τρία ηλεκτρικά SUV, αυτή την Κυριακή με την «Καθημερινή»

1' 59" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Αν μέχρι πριν από μερικά χρόνια το αυτονόητο ήταν πως ο ρόλος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα περιοριζόταν στις αστικές μετακινήσεις, η πραγματικότητα εξελίχθηκε τελείως διαφορετικά, με τα αμαξώματα της ανερχόμενης κατηγορίας των SUV να αποδεικνύονται ιδανικά για τη φιλοξενία μίας μεγαλύτερης μπαταρίας και, κατά συνέπεια, για την εξασφάλιση μιας αυξημένης αυτονομίας που δε θα ήταν περιοριστική στο ταξίδι.

Τα αυτοκίνητα της συγκριτικής δοκιμής διαθέτουν έναν τέτοιο ολοκληρωμένο χαρακτήρα, έτσι ώστε να μπορούν να αποτελέσουν το πρώτο και μοναδικό αυτοκίνητο μιας οικογένειας, για όσους τουλάχιστον έχουν πρόσβαση σε κάποιο σημείο φόρτισης. Επιπλέον, όλα τους διαθέτουν κορυφαία χαρακτηριστικά επιδόσεων και αυτονομίας.

Αν το Tesla Model 3 υπήρξε το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο το οποίο διακρίθηκε στο στίβο των πωλήσεων απέναντι στα θερμικά best-seller, η crossover εκδοχή του, το Model Y, που ξεκίνησε να κατασκευάζεται πριν από περίπου τρία χρόνια, κατάφερε να απευθυνθεί σε ακόμα μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό, αποτελώντας μάλιστα και το δημοφιλέστερο ηλεκτρικό της ελληνικής αγοράς. Η αισθητική του Model Y ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία του 4θυρου μοντέλου, με το επίπεδο -χωρίς γρίλια- ρύγχος να χαρακτηρίζει την κατασκευή, ωστόσο το υψηλότερο αμάξωμα δε διαθέτει τις αρμονικές αναλογίες του μικρότερου αδελφού του. Ενδιαφέρουσα, πάντως, στυλιστική λεπτομέρεια στο Model Y αποτελούν οι πόρτες χωρίς πλαίσια για τα παράθυρα.

Ένα χρόνο μετά την άφιξη του C-SUV της Tesla, παρουσιάστηκε το Hyundai Ioniq 5, που εντυπωσίασε με την αιχμηρή εξωτερική σχεδίασή του, η οποία δεν ακολουθεί τα σύγχρονα σχεδιαστικά μοτίβα και καταφέρνει να συνδυάζει μια φουτουριστική εμφάνιση με στοιχεία από το παρελθόν, και πιο συγκεκριμένα από τη σχεδιαστική μανιέρα του Τζορτζέτο Τζουτζάρο, ο οποίος και υπέγραψε το Pony του ’70, το πρώτο μοντέλο της κορεατικής εταιρείας. Είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το Ioniq 5 στην Ελλάδα στις αρχές του ’22, και τώρα, με την ευκαιρία της συγκριτικής δοκιμής, επανερχόμαστε με την αναβαθμισμένη εκδοχή του μοντέλου, που φέρει μπαταρία με ελαφρώς μεγαλύτερη χωρητικότητα και μια διαφορετική ρύθμιση στις αναρτήσεις του.

Τέλος, το Volvo C40, που παρουσιάστηκε το φθινόπωρο του 2021, είναι το πιο πρόσφατο από τα τρία μοντέλα του συγκριτικού. Πρόκειται για την ιδιαίτερα κομψή κουπέ εκδοχή του XC40, η οποία διατίθεται αποκλειστικά σε ηλεκτρική έκδοση. Σχεδιαστικά, το Volvo C40 Recharge δε διαφοροποιείται από το αδελφάκι του μόνο στη διαμόρφωση της ουράς του, αλλά και στο εμπρός μέρος, καθώς επανασχεδιασμένα είναι τόσο ο προφυλακτήρας όσο και τα φωτιστικά σώματα.

*Διαβάστε περισσότερα για την αναμέτρηση των τριών ηλεκτρικών SUV στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή