Με το νέο DS 4 στα Σύβοτα

Τολμηρή εμφάνιση, υψηλή πολυτέλεια, προηγμένη τεχνολογία και απαράμιλλη άνεση

2' 21" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Eπιλέξαμε το νέο γαλλικό crossover με την τολμηρή εμφάνιση σε αυτό το μακρινό μας ταξίδι γιατί εκτός από την υψηλή πολυτέλεια και την προηγμένη τεχνολογία, ένα από τα χαρακτηριστικά του νέου DS 4 είναι και η απαράμιλλη άνεση.

Είναι ξεκάθαρο ότι η νέα πλατφόρμα EMP2 ξεχωρίζει ακόμα και όταν «γράφεις» πολλά χιλιόμετρα στην άσφαλτο, ενώ με μήκος 4,4 μέτρα, το νέο DS 4 μπορεί να είναι ευέλικτο και πολύ ευρύχωρο. Ας ξεκινήσουμε όμως με την ελκυστική του σιλουέτα.

Το εμπρόσθιο μέρος χαρακτηρίζεται από τη νέα φωτιστική «υπογραφή». Οι λεπτοί προβολείς με το σύστημα φώτων DS MATRIX LED VISION, συνδυάζουν τον τυπικό φωτισμό με αυτόν της κατεύθυνσης που ακολουθεί κατά την περιστροφή του τιμονιού. Το σύστημα αυτό, συμπληρώνεται με τα φώτα ημέρας τα οποία αποτελούνται από δύο γραμμές LED εκατέρωθεν (ολόκληρο το σύστημα περιλαμβάνει 150 LEDs). Τα DS WINGS συνδέουν τους προβολείς με τη μάσκα, ενώ ανάλογα με την έκδοση, αυτό αποτελείται από δύο μέρη με μοτίβα που προσομοιάζουν με διαμαντένια άκρα τονίζοντας την αίσθηση της 3D μάσκας. Η σιλουέτα του αυτοκινήτου παρουσιάζεται ακόμα πιο δυναμική, χάρη στο μακρύ καπό πάνω από τα φωτιστικά.

Ο χώρος αποσκευών είναι 430 λίτρα και αποκαλύπτεται χάρη στην ηλεκτρική 5η πόρτα, η οποία διαθέτει σύστημα ανέπαφου ανοίγματος. Ένα σύστημα πληροφόρησης και ψυχαγωγίας νέας γενιάς, συστήματα υποβοήθησης οδηγού που δεν έχουν ακόμη παρουσιαστεί στη συγκεκριμένη κατηγορία Premium C και ένα καινοτόμο σύστημα «επαυξημένης» προβολής πληροφοριών, κάνουν το DS 4 να αποτελεί μια ελκυστική επιλογή.

Στον δρόμο η κορυφαία ποιότητα κύλισης και η σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση δεν άφησε κανένα περιθώριο στο να κουραστούμε σωματικά και αυτό είναι πραγματικά επιτυχία μετά από τόσα χιλιόμετρα. Ωστόσο, μικρές στάσεις έγιναν για να ξεκουράσουμε τον κινητήρα, αλλά και το μυαλό μας. Η πληροφόρηση που λαμβάνει ο οδηγός από το τιμόνι είναι ακριβέστατες και όπου «στοχεύεις» εκεί πάει χωρίς καθόλου μικροδιορθώσεις.

Το DS 4 έρχεται με τρεις βενζινοκίνητες επιλογές, PureTech 130 Automatic, PureTech 180 Automatic και PureTech 225 Automatic και μια πετρελαιοκίνητη BlueHDi 130 Automatic Diesel, οι εκδόσεις του DS 4 προσφέρονται με κατανάλωση από 4,8 λίτρα/100 χλμ. για το πετρελαιοκίνητο, 5,9 λίτρα/100 χλμ. για το βενζινοκίνητο (στον συνδυασμένο κύκλο WLTP) και εκπομπές CO2 125 g/km και 135 g/km αντίστοιχα.

Εδώ αξίζει να αναφέρουμε ότι η plug-in υβριδική έκδοση του DS 4, το DS 4 E-TENSE 225 χαρίζει υψηλές επιδόσεις και η απόδοση της συγκεκριμένης μονάδας, προκύπτουν από τον 4κύλινδρο κινητήρα PureTech των 180 ίππων και τον ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 110 ίππων με νέα μπαταρία 12,4 kWh, με τη χρήση του οποίου το μοντέλο έχει αυτονομία σε λειτουργία μηδενικών εκπομπών ρύπων έως και 55 χιλιόμετρα (στο συνδυασμένο κύκλο WLTP). Η ροπή των 360 Nm επιτρέπει την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε 7,7 δευτερόλεπτα και την κάλυψη των πρώτων 1.000 μέτρων σε 27,3 δευτερόλεπτα, με κατανάλωση καυσίμου μόλις 1,3 λίτρα/ 100 χιλιόμετρα και εκπομπές CO2 από 29 g/km στον συνδυασμένο κύκλο WLTP.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή