Η Citroen αλλάζει εποχή και λογότυπο

Η Citroen αποκαλύπτει τη νέα εταιρική ταυτότητα και το νέο της λογότυπο, σηματοδοτώντας μια τολμηρή, συναρπαστική και δυναμική νέα εποχή για τη μάρκα, με τα 103 ενδιαφέροντα και πλούσια χρόνια ιστορίας

57" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η Citroen αποκαλύπτει τη νέα εταιρική ταυτότητα και το νέο της λογότυπο, σηματοδοτώντας μια τολμηρή, συναρπαστική και δυναμική νέα εποχή για τη μάρκα, με τα 103 ενδιαφέροντα και πλούσια χρόνια ιστορίας.

Μια νέα εποχή που η Citroen βρίσκεται σε εξέλιξη, καθώς επιταχύνει την αποστολή της να κάνει την ηλεκτρική βιώσιμη κινητικότητα προσβάσιμη σε όλους και επεκτείνει το βασικό της DNA για προσιτές τιμές.

Η νέα εμφάνιση αποτελεί μια καινούργια ερμηνεία του αρχικού λογοτύπου, το οποίο είχε υιοθετηθεί για πρώτη φορά από τον ιδρυτή της αυτοκινητοβιομηχανίας André Citroen (1878-1935) και ήταν εμπνευσμένο από την επιτυχία της πρώτης του εταιρείας μεταλλουργίας, η οποία παρήγαγε συστήματα γραναζιών «ψαροκόκαλου». Η γνώριμη και τεχνική αναφορά «deux chevrons» παραμένει στο επίκεντρο της ταυτότητας της Citroen από τότε.

Η κομψή νέα εμφάνιση του εμβλήματος παρουσιάζει την εξέλιξη της μάρκας και θα κάνει ντεμπούτο σε λίγες ημέρες, σε ένα σημαντικό πρωτότυπο οικογενειακού Citroen.

Στη συνέχεια η νέα εμφάνιση του λογοτύπου θα βρεθεί στη μελλοντική παραγωγή και τα πρωτότυπα οχήματα Citroen από τα μέσα του 2023 και ύστερα.

Ειδήσεις σήμερα

Ακολουθήστε το kathimerini.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο kathimerini.gr 

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT