ΑΠΟΨΕΙΣ

Πειράματα και διδάγματα

Η κυοφορούμενη πρόταση του υπουργείου Παιδείας για το εξεταστικό σύστημα ενσωματώνει στοιχεία αυτονόητου εξορθολογισμού. Σε αυτά συγκαταλέγονται η επαναθέσπιση της βάσης του δέκα και η επαναλειτουργία της τράπεζας θεμάτων. Η ανάγκη να διορθωθούν αποτυχίες προηγούμενων πειραματισμών υποδεικνύει και πώς πρέπει να προχωρήσει η παρούσα ηγεσία: Χρειάζεται σχολαστικός σχεδιασμός και εξάντληση όλων των μέσων πειθούς προς την εκπαιδευτική κοινότητα, προκειμένου να μη μεγαλώσει και άλλο η χωματερή των εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων.