ΑΠΟΨΕΙΣ

Τηλεμάθημα και φαντάσματα

Η υπόθεση μοιάζει απλή: Πολλοί μαθητές δεν μπορούν να πάνε στο σχολείο γιατί έχουν έναν ευπαθή συγγενή στο σπίτι ή γιατί είναι οι ίδιοι ευπαθείς. Πρέπει να στερηθούν το μάθημα; Δεν πρέπει η πολιτεία να χρησιμοποιήσει όλα τα μέσα για να τους εξασφαλίσει πρόσβαση στην εκπαιδευτική διαδικασία; Αυτό το απλό ερώτημα δεν επιδέχεται τάχα «ιδεολογικές» απαντήσεις. Είτε ως έκτακτο είτε ως επικουρικό εργαλείο, η τηλεκπαίδευση εξοπλίζει με νέες δυνατότητες το δημόσιο σχολείο.