Η δυναμική ανάκαμψη του τουρισμού μετά την πανδημία είναι το ισχυρότερο χαρτί της ελληνικής οικονομίας. Δεν πρέπει, όμως, να αντιμετωπιστεί ως παράθυρο ευκαιρίας. Δεν πρέπει αγορά και πολιτεία να παρασυρθούν από τη λογική του εύκολου κέρδους. Μακρόπνοη επένδυση στο τουριστικό προϊόν, ιδίως για την Αθήνα, σημαίνει διατήρηση της ποικίλης αστικής ζωής στις γειτονιές του κέντρου – και όχι ισοπεδωτική μετατροπή τους σε πάρκα φιλοξενίας και εστίασης. Αν επιτευχθεί αυτή η ισορροπία, στο τέλος και το κέρδος θα είναι μεγαλύτερο.
Τουρισμός και για το αύριο
23" χρόνος ανάγνωσης