Εκπαιδευτικά συστήματα

33" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η χώρα έχει πικρή πείρα από αλλεπάλληλα εκπαιδευτικά συστήματα που αποδείχθηκαν αποτυχημένα στην πράξη. Ωστόσο, δεν είναι απορριπτέα η σκέψη του τετραετούς υποχρεωτικού γυμνασίου και του διετούς λυκείου, που απασχολεί τον αρμόδιο υπουργό. Υπό μία σημαντική προϋπόθεση, όμως, γιατί από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση αρχίζουν τα μεγάλα προβλήματα της Παιδείας: ότι τα παιδιά που θα συνεχίζουν στο λύκειο θα περνούν από πραγματικές και με νόημα εξετάσεις. Τότε θα πρέπει να γίνεται η βασική επιλογή εκείνων που θα θέλουν πραγματικά και θα μπορούν να διεκδικήσουν θέση στα ΑΕΙ. Βέβαια, για να γίνει αυτό, δεν αρκεί η βούληση του υπουργού. Θα απαιτηθούν μεγάλες αλλαγές, όχι μόνο στις διαδικασίες, αλλά και στη νοοτροπία πολλών εμπλεκομένων.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή