Βροχηδόν η οργή και οι απορίες μου

Βροχηδόν η οργή και οι απορίες μου

Κύριε διευθυντά

Δεν ξέρω σε πόσες ακριβώς μέρες μια δημόσια ή δημοτική αρχή υποχρεούται να απαντά στα αιτήματα των πολιτών, η υπηρεσία ύδρευσης του ∆ήμου ∆ιονύσου πάντως, έχει, στην περίπτωσή μου, μάλλον υπερβεί κάθε θεμιτό (και ανεκτό) όριο: Μικρό διαμέρισμα, εξοχικού τύπου, της επικράτειας του αναφερόμενου δήμου, ακατοίκητο από ετών, προς πώληση από μακρού, εξοφλεί τους ανά τρίμηνο λογαριασμούς (σταθερά επί έτη περί τα 19 ευρώ) εμπροθέσμως και συνεπώς.

Ξαφνικά, τον Φεβρουάριο του 2023, έρχεται μια καμπάνα… 1.100 ευρώ (αντί 19). Υποβάλλω αυτοπροσώπως εμπρόθεσμη ένσταση (Α.Π. 8536/13-3-23), ελπίζοντας σε ταχεία διαπίστωση του σφάλματος.

Αντ’ αυτής, μετά εννέα μήνες σιωπής, τον ∆εκέμβριο του 2023 έρχεται δεύτερη καμπάνα 1.900 ευρώ.

Υποβάλλω νέο αίτημα ελέγχου του υδρομέτρου μου (Α.Π. 3413/8-2-24) με φωτογραφίες που αποδεικνύουν ότι αυτό δεν λειτουργεί και ζητώ εξάλειψη της –υποτιθέμενης– οφειλής μου. Φευ, επί ματαίω! Ούτε φωνή ούτε ακρόαση, ούτε κάτι το ορατό, ένα τηλέφωνο, ένα e-mail, κάποιο ενδιαφέρον… Απευθύνομαι σε εσάς, διότι με τον ρυθμό που φαίνεται ότι λειτουργεί η υπηρεσία ύδρευσης του Δήμου Διονύσου, δεδομένης της ηλικίας μου, είναι ζήτημα αν… προλάβω να μάθω τι συνέβη!

*Ιατρός

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT