ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κ. Αχ. Καραμανλής: Εξετάζονται εκπτώσεις για εμβολιασμένους στα μέσα μεταφοράς

Την επαναφορά των εκπτωτικών προγραμμάτων για τους κατόχους μηνιαίων, 2μηνιαίων και 6μηνιαίων καρτών απεριορίστων διαδρομών εξετάζει το υπ. Μεταφορών, ως κίνητρο για τους εμβολιασμένους

k-ach-karamanlis-exetazontai-ekptoseis-gia-emvoliasmenoys-sta-mesa-metaforas-561427702

Την επαναφορά των εκπτωτικών προγραμμάτων που ίσχυαν και στην πρώτη καραντίνα για τους κατόχους μηνιαίων, 2μηνιαίων και 6μηνιαίων καρτών απεριορίστων διαδρομών στα μέσα μαζικής μεταφοράς εξετάζει το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, ως κίνητρο για τους εμβολιασμένους πολίτες, σύμφωνα με τον υπουργό Κώστα Αχ. Καραμανλή.

«Σκεφτόμαστε στο υπουργείο, γιατί βλέπουμε και την έξαρση της μετάλλαξης Δέλτα, να αυξήσουμε τα rapid tests, να είμαστε πολύ πιο επιμελείς στους καθαρισμούς που γίνονται και επίσης να κινητροδοτήσουμε τους επιβάτες να εμβολιαστούν» ανέφερε ο κ. Καραμανλής, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Action 24 την Πέμπτη.

⇒ Διαβάστε ακόμη: Επανεξετάζονται όλα τα μέτρα – Τα σενάρια για κλειστούς χώρους, υγειονομικούς

Ερωτηθείς με ποιον τρόπο θα μπορούσαν να δοθούν κίνητρα για εμβολιασμό, είπε ότι στην Αθήνα τα 2/3 των χρηστών μέσων μαζικής μεταφοράς χρησιμοποιούν μηνιαίες, 2μηνιαίες και 6μηνιαίες κάρτες. «Θα συζητήσουμε και θα μπορέσουμε να παρουσιάσουμε σε λίγο καιρό μια διαδικασία εκπτωτική για εμβολιασμένους, ώστε να δώσουμε ένα επιπλέον κίνητρο» τόνισε.

Ο υπουργός επανέλαβε ότι τα μέτρα κατά της διασποράς της COVID-19 στα μέσα μαζικής μεταφοράς τηρούνται, ενώ είναι σχεδόν καθολική η χρήση της μάσκας. Σε σχετικό ερώτημα για το εάν μπορεί να γίνει υποχρεωτικός ο εμβολιασμός των εργαζομένων στα μέσα μαζικής μεταφοράς, υπογράμμισε ότι η προτιμότερη λύση είναι η πειθώ.

Ο κ. Καραμανλής σημείωσε ότι βήμα – βήμα, τους τελευταίους 24 μήνες, γίνεται μια τεράστια προσπάθεια να αυξηθούν τα δρομολόγια, είτε με τη σύμπραξη με τα ΚΤΕΛ, είτε με το leasing των λεωφορείων. «Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να κυκλοφορούν, πλέον, περισσότερα λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και κατ’ επέκταση να αυξηθούν τα δρομολόγια και να μειωθούν οι χρονοαποστάσεις» είπε ο υπουργός, τονίζοντας πως όταν ανέλαβε η Ν.Δ. κυκλοφορούσαν μόλις 850 λεωφορεία, ενώ τώρα έχουν φτάσει τα 1.300, το εισιτήριο από 1,40 έχει μειωθεί στο 1,20, ενώ, για πρώτη φορά εδώ και πολλά χρόνια, έγιναν προσλήψεις οδηγών και τεχνικών.    

«Ξεμπλοκάρουμε όλα τα μεγάλα έργα – Το 2023 η Θεσσαλονίκη θα έχει Μετρό»

Όσον αφορά το Μετρό της Θεσσαλονίκης και τη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, τόνισε ότι τα τελευταία δύο χρόνια γίνεται μια τεράστια προσπάθεια να υπάρξουν επενδύσεις στα δημόσια έργα, προκειμένου να πάρουν τον δρόμο της υλοποίησης.

«Αυτό έγινε και με το Μετρό της Θεσσαλονίκης, που μετά την απόφαση του ΣτΕ, ξεμπλοκάρει» είπε ο κ. Καραμανλής τονίζοντας ότι «αυτοί που έκαναν προσφυγές μας πήγαν 12-14 μήνες πίσω και στέρησαν από τους Θεσσαλονικείς ένα μεγάλο έργο. Τώρα όμως, θα τρέξουμε με όλες μας τις δυνάμεις».

Σημείωσε επίσης ότι «αυτήν την περίοδο στη Θεσσαλονίκη ”τρέχουν” και το flyover και η σύνδεση ΠΑΘΕ με το λιμάνι, αφού δεν νοείται μια πόλη που θέλει να είναι η πρωτεύουσα της νοτιοανατολικής Ευρώπης και να παίξει τον ρόλο που της αναλογεί να μην έχει ένα σύγχρονο Μετρό».

Στήνονται εργοτάξια για τη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας

Για τη γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας ο υπουργός είπε ότι είναι το μεγαλύτερο δημόσιο έργο που εκτελείται σήμερα στην Ελλάδα, έχουν πέσει οι υπογραφές και έχει συμβασιοποιθεί. Επομένως, όπως τόνισε ο κ. Καραμανλής, οι πρόδρομες εργασίες ξεκινούν μέσα στο καλοκαίρι και θα στηθούν εργοτάξια και στα Εξάρχεια και στου Γουδή.

Για τα Εξάρχεια σημείωσε ότι οι αντιδράσεις είναι περιορισμένες και τόνισε ότι όσοι αντιδρούσαν σε άλλες περιοχές τώρα «χτυπάνε το κεφάλι τους» γιατί δεν έχουν Μετρό. «Το έργο του Μετρό είναι ένα αναπτυξιακό έργο και από όπου περνάει μεγεθύνει και δημιουργεί πολλές προοπτικές, αυξάνει την αξία της περιουσίας των κατοίκων και, πλέον, έχουμε ξεπεράσει τις αγκυλώσεις του παρελθόντος» τόνισε.