«Πληρώνουμε έως 100.000 ευρώ τον χρόνο για δικαστικές υποθέσεις που αφορούν ξυλοδαρμούς οδηγών»

«Πληρώνουμε έως 100.000 ευρώ τον χρόνο για δικαστικές υποθέσεις που αφορούν ξυλοδαρμούς οδηγών»

Ο συνδικαλιστής του ΟΑΣΑ, Λεωνίδας Σκούλος, μιλά στην «Κ» για την αναρχία στους δρόμους και τα εύκολα θύματα, τους οδηγούς λεωφορείων

2' 27" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ενταση επικράτησε το βράδυ της Παρασκευής, στην περιοχή του Βύρωνα, μετά από επεισόδιο που δημιουργήθηκε μεταξύ επιβατών λεωφορείου και οδηγού ΙΧ.

Ο οδηγός του αυτοκινήτου είχε παρκάρει παράνομα το όχημά του, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί κυκλοφοριακό κομφούζιο, καθώς το λεωφορείο του ΟΑΣΑ που εκτελούσε δρομολόγιο δεν μπορούσε να στρίψει. Μάλιστα, όπως φαίνεται σε βίντεο που έχει κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο κάποιοι από τους επιβάτες, λίγη ώρα αργότερα, πιάστηκαν στα χέρια με τον οδηγό του Ι.Χ.

Οπως λέει στην «Κ» ο Λεωνίδας Σκούλος, γενικός γραμματέας συνδικάτου εργαζόμενων ΟΑΣΑ, το να παρκάρουν παράνομα οδηγοί Ι.Χ. σε σημεία που εμποδίζουν την ομαλή εκτέλεση των δρομολογίων, είναι συχνό φαινόμενο.

«Οι καθυστερήσεις που υπάρχουν δεν είναι μόνο γιατί λείπουν οδηγοί ή λεωφορεία, αλλά υπάρχει και αυτό που γίνεται με την κίνηση στους δρόμους της Αθήνας».

«Αυτά τα περιστατικά είναι καθημερινά, μην πω και ωριαία σε διάφορες περιοχές της Αττικής. Η ασυδοσία και η απουσία ελέγχου έχει αυτά τα αποτελέσματα», αναφέρει χαρακτηριστικά ο ίδιος και συνεχίζει: «Οι καθυστερήσεις που υπάρχουν δεν είναι μόνο γιατί λείπουν οδηγοί ή λεωφορεία, αλλά υπάρχει και αυτό που γίνεται με την κίνηση στους δρόμους της Αθήνας. Εχουμε ζητήσει πολλές φορές από δημάρχους να τοποθετηθούν κολονάκια προκειμένου να μην παρκάρουν Ι.Χ. στις γωνίες, όμως δεν γίνεται τίποτα. Εχουμε ενοχλήσει και το υπουργείο και τη διοίκηση του ΟΑΣΑ , όλοι κωφεύουν. Είναι ένα σοβαρό πρόβλημα και πρέπει να δοθεί λύση».

Εχουμε ζητήσει πολλές φορές από δημάρχους να τοποθετηθούν κολονάκια προκειμένου να μην παρκάρουν ΙΧ στις γωνίες, όμως δεν γίνεται τίποτα.

«Στη συγκεκριμένη περίπτωση έχει εμπλοκή ο οδηγός του Ι.Χ., σε άλλες περιπτώσεις την πληρώνει ο οδηγός» υπογραμμίζει. Σύμφωνα με τον ίδιο, το τελευταίο διάστημα παρατηρούνται αρκετά περιστατικά ξυλοδαρμών οδηγών λεωφορείου, «σαν συνδικάτο μπορεί να πληρώνουμε και 100.000 ευρώ τον χρόνο για δικηγόρους, για τέτοιες δικαστικές υποθέσεις, που αφορούν ξυλοδαρμούς οδηγών».

Επίσης, όπως μας μεταφέρει, δεν είναι λίγες οι φορές που αναγκάζονται τα λεωφορεία να πατάνε τη διαχωριστική γραμμή ή να μπαίνουν στο αντίθετο ρεύμα. «Αυτό δεν ενδείκνυται, αλλά ο οδηγός αν κάθε στιγμή που κάποιο Ι.Χ. δημιουργεί πρόβλημα στην κίνηση, σταματήσει το λεωφορείο θα προκληθεί κομφούζιο και στο τέλος θα ξεσπάσουν όλοι πάνω σε αυτόν» καταλήγει ο κ. Σκούλος.

Οπως υπογραμμίζει από την πλευρά του, ο Νικόλαος Ρήγας, αντιπρόεδρος στην Ενωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Αθήνας, ο οποίος υπηρετεί στην Τροχαία Αθηνών, «το παρκάρισμα σε σημεία τα οποία δυσχεραίνουν τη διέλευση ΜΜΜ, καθώς και άλλων οχημάτων είναι σύνηθες φαινόμενο. Βλέπουμε παρκαρισμένα αυτοκίνητα σε γωνίες, σε στάσεις που δεν μπορούν τα λεωφορεία να ανοίξουν τις πόρτες για να μπουν μέσα οι επιβάτες, λεωφορεία να ανεβαίνουν πάνω σε πεζοδρόμια ή να κινούνται για λίγο στο αντίθετο ρεύμα προκειμένου να παρακάμψουν αυτοκίνητο που είναι παράνομα σταθμευμένο. Σε αυτές τις περιπτώσεις, είτε βεβαιώνεται παράβαση στον οδηγό είτε οι γερανοί της Τροχαίας “σηκώνουν” το όχημα.

Δυστυχώς, δεν έχουμε συνείδηση οδικής συμπεριφοράς, ούτε οι οδηγοί ούτε οι πεζοί. Για παράδειγμα, υπάρχουν λεωφορειολωρίδες που δημιουργήθηκαν για να φτάνουν τα λεωφορεία γρήγορα στον προορισμό τους. Αντ’ αυτού διέρχονται αυτοκίνητα, με αποτέλεσμα να καθυστερούν τα λεωφορεία». 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή