ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ηλεκτρονική πλατφόρμα για την τηλεοπτική διαφήμιση ανακοίνωσε ο Ν. Παππάς

ΓΙΩΡΓΟΣ Σ. ΜΠΟΥΡΔΑΡΑΣ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Νομοσχέδιο με το οποίο θα καθιερωθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα για την ανάρτηση των συναλλαγών για τηλεοπτική διαφήμιση, προτίθεται να καταθέσει τον Ιανουάριο η κυβέρνηση, είπε νωρίτερα σήμερα στην Ολομέλεια της Βουλής ο υπουργός Ψηφιακής πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης Ν.Παππάς.

Η σχετική ανακοίνωση έγινε με την ευκαιρία κατάθεσης τροπολογίας, προκειμένου να ψηφιστεί σήμερα, με την οποία «μετατίθεται εκ νέου κατά έξι μήνες -δηλαδή από 1/4/2017, η εφαρμογή της διαδικασίας για την απευθείας τιμολόγηση των διαφημιζομένων από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης».

Οπως επισημαίνεται σχετικά, έως τότε θα «εξακολουθεί να εφαρμόζεται η ισχύουσα διαδικασία για την τιμολόγηση των διαφημιζομένων βάσει τιμοκαταλόγου που υποβάλλεται στην οικεία ΔΟΥ από τα ΜΜΕ, καθώς και τη δυνατότητα τιμολόγησης στις διαφημιστικές εταιρείες που μεσολαβούν».

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ