ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αύξηση τζίρου 20% για την «Παπουτσάνης»

ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΑΝΙΦΑΒΑ

Τα έσοδα από τις εξαγωγές αντιστοιχούν στο 47% του συνολικού τζίρου της εταιρείας, από 41% κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης έκλεισε το α΄ εξάμηνο του 2019 για την «Παπουτσάνης», με την εταιρεία να καταγράφει θετικές επιδόσεις σε όλες τις κατηγορίες στις οποίες δραστηριοποιείται εντός και εκτός Ελλάδας. Το «πείραμα» που ξεκίνησε το 2010, όταν άλλαξε ιδιοκτησία και διοίκηση η εταιρεία, αποδεικνύεται, εννέα χρόνια μετά, επιτυχημένο.

Σύμφωνα, λοιπόν, με όσα ανακοίνωσε χθες η εισηγμένη, το διάστημα Ιανουαρίου - Ιουνίου 2019 οι πωλήσεις της διαμορφώθηκαν σε 14,4 εκατ. ευρώ, έναντι 12 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2018, καταγράφοντας αύξηση 20%.  

Η σημαντική ενίσχυση του κύκλου εργασιών της «Παπουτσάνης» οφείλεται, κατά κύριο λόγο, στη διεύρυνση των συνεργασιών της ελληνικής σαπωνοποιίας με πολυεθνικές εταιρείες, στην ανάπτυξη της κατηγορίας των ξενοδοχειακών προϊόντων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, καθώς και στην ανάπτυξη των επωνύμων προϊόντων.

Θετική επίδραση είχε και η αύξηση των πωλήσεων στην κατηγορία των ειδικών σαπωνομαζών, πρώτης ύλης για την παραγωγή στερεού σαπουνιού, που διοχετεύεται σε αγορές του εξωτερικού.

Ανοδο κατέγραψαν και οι εξαγωγές της εταιρείας, καθώς ανήλθαν κατά το α΄ εξάμηνο του 2019 σε 6,7 εκατ. ευρώ, έναντι 4,9 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2018. Πλέον τα έσοδα από τις εξαγωγές αντιστοιχούν στο 47% του συνολικού τζίρου της «Παπουτσάνης» από 41% κατά το α΄ εξάμηνο του 2018.

Το 19% του συνολικού κύκλου εργασιών προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της «Παπουτσάνης» στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, το 36% από πωλήσεις προς την ξενοδοχειακή αγορά, το 30% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 15% από βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών. Κατά το α΄ εξάμηνο του 2018 οι πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της «Παπουτσάνης» εντός και εκτός Ελλάδας αντιστοιχούσαν στο 23%, οι πωλήσεις προς την ξενοδοχειακή αγορά στο 34%, τα έσοδα από την παραγωγή προϊόντων για λογαριασμό τρίτων στο 26%, ενώ οι πωλήσεων σαπωνομαζών αντιστοιχούσαν στο 17% του συνολικού τζίρου. Από το παραπάνω προκύπτει ότι υπάρχει μεγαλύτερη ενίσχυση δύο δραστηριοτήτων: πρώτον, αυτής που αφορά τις πωλήσεις προς την ξενοδοχειακή αγορά, λόγω και των πολλών και μεγάλων συνεργασιών που έχει κάνει η εταιρεία, και κυρίως μέσω της συνεργασίας της με τη SYSCO Guest Supply,  και, δεύτερον, της δραστηριότητας που αφορά την παραγωγή προϊόντων για τρίτους. Η «Παπουτσάνης» παράγει προϊόντα για λογαριασμό πολλών μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ, ενώ έχει διευρύνει τη συνεργασία της με την Unilever.

Σχολιάζοντας την πορεία των αποτελεσμάτων του α΄ εξαμήνου του 2019, ο διευθύνων σύμβουλος της «Παπουτσάνης» Μιχάλης Παναγής δήλωσε σχετικά: «Η φετινή χρονιά ξεκίνησε με αύξηση των πωλήσεων και των εξαγωγών, διατηρώντας σταθερή την αναπτυξιακή πορεία του κύκλου εργασιών μας τα τελευταία χρόνια. Η στόχευση στην επέκταση των εξαγωγών, στην παραγωγή ποιοτικών και καινοτόμων προϊόντων, η εξωστρέφεια, αλλά και οι συνεργασίες μας με σημαντικές πολυεθνικές εταιρείες, αποτελούν βασικούς πυλώνες της στρατηγικής μας για το υπόλοιπο της χρονιάς. Είμαστε αισιόδοξοι ότι το 2019 θα αποτελέσει ακόμη μία χρονιά ανάπτυξης και καλών επιδόσεων, σε όλους τους τομείς δραστηριότητας της “Παπουτσάνης”».

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ