ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Ράλλυ Ακρόπολις: Στο ΟΑΚΑ αύριο ο παγκόσμιος τελικός eSports WRC 

Πρόκειται για μία διοργάνωση που θα φιλοξενηθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα

Ράλλυ Ακρόπολις: Στο ΟΑΚΑ αύριο ο παγκόσμιος τελικός eSports WRC 

Αγώνας, γκάζια, προσπεράσεις και αδρεναλίνη με τη βοήθεια της τεχνολογίας θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν όσοι θα βρεθούν αύριο στο Ποδηλατοδρόμιο του ΟΑΚΑ όπου θα διεξαχθεί ο παγκόσμιος τελικός eSports WRC. Πρόκειται για μία διοργάνωση που θα φιλοξενηθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα και θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.    

Στην κεντρική αρένα της Ολυμπιακής εγκατάστασης έχει στηθεί ειδική σκηνή, με όλες τις σύγχρονες υλικοτεχνικές υποδομές, και εκεί οι οκτώ φιναλίστ που προέκυψαν ύστερα από 13 προκριματικούς γύρους στους οποίους συμμετείχαν 15.000 παίκτες θα προσφέρουν μια μοναδική οπτική και ακουστική εμπειρία στους θεατές. Στους οκτώ φιναλίστ θα προστεθεί και ένας Έλληνας. Οι εικονικοί αγώνες θα διαρκέσουν από τις 10 το πρωί έως τις 9 το βράδυ και θα είναι ανοιχτοί προς το κοινό. Στον χώρο θα υπάρχει Έκθεση Αθλητικής Ρομποτικής και Ηλεκτρονικού και Μηχανοκινήτου Αθλητισμού, με τη συμμετοχή 17 φορέων από όλη τη χώρα. 

Η διοργάνωση θα έχει και ελληνικές συμμετοχές. Στις 11 το πρωί θα διεξαχθεί ο ελληνικός τελικός, το «Acropolis Rally21 eSports presented by Kotsovolos». Θα πάρουν μέρος τέσσερις παίκτες από την Ελλάδα και την Κύπρο, οι οποίοι έχουν αναδειχθεί από τους διαδικτυακούς προκριματικούς της διοργάνωσης. Ο νικητής του ελληνικού τελικού θα προκριθεί στον παγκόσμιο ημιτελικό. 

Ο παγκόσμιος ημιτελικός θα αρχίσει με δύο προκριματικούς γύρους (στις 2.15 μ.μ. και στις 4.15 μ.μ.) με τη συμμετοχή εννέα παικτών. Από αυτούς θα προκύψουν τέσσερις φιναλίστ που θα διαγωνιστούν στον τελικό στις 20.00, με έπαθλο για τον πρωταθλητή ένα Toyota GR Yaris. Φαβορί θεωρείται ο 16χρονος Sami – Joe Abi Nakhle. Βασικός αντίπαλος του παίκτη από το Λίβανο θεωρείται ο Γάλλος Lohan Blank, με το προσωνύμιο «Nexl».  

Αξίζει να θυμίσουμε ότι ο Υφυπουργός Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης, έχει προαναγγείλει την επίσημη θεσμοθέτηση των eSports στο προσεχές αθλητικό σχέδιο νόμου, που σύντομα θα κατατεθεί προς διαβούλευση. 

Στον εξωτερικό χώρο του Ποδηλατοδρομίου θα πραγματοποιηθεί Έκθεση Αθλητικής Ρομποτικής, Ηλεκτρονικού και Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, με τη συμμετοχή 17 φορέων από όλη τη χώρα. 

Πρόκειται για τους: 

  • Κέντρο Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και νέων τεχνολογιών Κρήτης,
  • Κέντρο Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Μεσαράς,
  • Κέντρο Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Αγίου Νικολάου Κρήτης,
  • Κέντρο Εκπαιδευτικής Ρομποτικής HERO,
  • Οργανισμός Ρομποτικής EDUACT σε συνεργασία με το Mellon Lab,
  • Οργανισμός Ρομποτικής MAKERLAB,
  • Οργανισμός Ρομποτικής Build – Code – Play,
  • Technology and Robotics Academy,
  • Microstudies Robotics.
  • Mobile Technology.
  • Εργαστήριο Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου – Υπολογιστή του Ινστιτούτου Πληροφορικής του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας,
  • Οργανισμός F1inschools, με τη συμμετοχή μαθητών από το 2ο Ενιαίο Λύκειο Αλίμου, το Αρσάκειο Εκάλης, την Εράσμειο Ελληνογερμανική Σχολή και τα Εκπαιδευτήρια Αντωνόπουλου,
  • Ομάδα Prom Racing από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο,
  • Ομάδα Centaurus Racing Team από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας,
  • Information Technology Society, σε συνεργασία με την ομάδα esports του Πανσερραϊκού,
  • Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών,
  • Ομάδα REM.

Στην έκθεση θα πραγματοποιούνται επιδείξεις μοντέλων ρομποτικής σε αθλήματα όπως πάλη, ποδόσφαιρο, αγώνες ταχύτητας, αλλά και σε αποστολές συνεργασίας και αλληλεπίδρασης μεταξύ των ρομπότ. Επιπλέον, θα υπάρχει προσομοίωση αγώνων μικρών μοντέλων Formula 1 σε αγωνιστική πίστα 30 μ. 

Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δουν από κοντά μονοθέσια που έχουν αγωνιστεί σε διεθνείς πανεπιστημιακές διοργανώσεις ενώ το κοινό θα έχει την ευχέρεια να συμμετέχει σε προγράμματα κατασκευών, σε συνεργασία με τους φορείς, να παρακολουθήσει ολιγόλεπτες διαλέξεις ρομποτικής και να έρθει σε επαφή με eSports, μέσα από ειδικές κονσόλες και φορητούς υπολογιστές. 

Σε αυτήν τη «γιορτή της τεχνολογίας», η αθλητική ρομποτική, η οποία αγκαλιάζεται από το Υφυπουργείο Αθλητισμού, θα συστηθεί επίσημα στο ευρύ κοινό, ανοίγοντας το πεδίο για τη διάδοσή της, όσο και του ηλεκτρονικού αθλητισμού. Τα οφέλη τους είναι σημαντικά, συνδυάζοντας το θέαμα με την κατασκευή, όπως και την έρευνα και την καινοτομία, μέσα από τη συνεργασία και την ομαδική προσπάθεια.