Home cinema: Χένρι Σούγκαρ: απατεώνας ή υπερήρωας;

Home cinema: Χένρι Σούγκαρ: απατεώνας ή υπερήρωας;

Από την πλατφόρμα του Ertflix επιλέγουμε ένα από τα τελευταία φιλμ του πολυπράγμονος Αλέξανδρου Βούλγαρη («The Boy»), το οποίο αποτελεί ταυτόχρονα φόρο τιμής στη γυναικεία φύση και στη δύναμη της ζωής

1' 47" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Winona ★★★
Δραμεντί (2019)
Σκηνοθεσία: Αλέξανδρος Βούλγαρης
Ερμηνείες: Σοφία Κόκκαλη,
∆άφνη Πατακιά, Ηρώ Μπέζου

Από την πλατφόρμα του Ertflix επιλέγουμε ένα από τα τελευταία φιλμ του πολυπράγμονος Αλέξανδρου Βούλγαρη («The Boy»), το οποίο αποτελεί ταυτόχρονα φόρο τιμής στη γυναικεία φύση και στη δύναμη της ζωής. Τέσσερις νεαρές κοπέλες φτάνουν σε μια ερημική παραλία και περνούν τη μέρα τους εκεί. Παίζουν, κολυμπούν, συζητούν και αφηγούνται παράξενες ιστορίες. Στο τέλος της ημέρας, θα αποκαλυφθεί και το συγκινητικό μυστικό τους. Στο γνώριμο ύφος του και πάντα συνοδεία υπέροχων μουσικών, ο Βούλγαρης κινηματογραφεί από όλες τις γωνίες τις πρωταγωνίστριές του, οι οποίες μοιάζουν να βρίσκονται σε αυτοσχεδιασμό… διαρκείας. Το αποτέλεσμα, ειδικά μετά το πρώτο κάπως αμήχανο μισάωρο, είναι απολαυστικό με έξυπνες παρατηρήσεις, μερικές αληθινά ξεκαρδιστικές ατάκες και πολύ καλές ερμηνείες από μια dream team νέων Ελληνίδων ηθοποιών.

Η υπέροχη ιστορία του Χένρι Σούγκαρ ★★★
ΔΡΑΜΑ (2023)
Σκηνοθεσία: Γουές Αντερσον
Ερμηνείες: Ρέιφ Φάινς,
Μπέντεντικτ Κάμπερμπατς,
Ντεβ Πατέλ

Το τελευταίο κινηματογραφικό πρότζεκτ του Γουές Αντερσον περιλαμβάνει τέσσερις μικρού μήκους βινιέτες, εμπνευσμένες από τον λογοτεχνικό κόσμο του Ρόαλντ Νταλ, οι οποίες πλέον κυκλοφορούν στην πλατφόρμα του Netflix. Η πρώτη από αυτές –και μεγαλύτερης διάρκειας– έκανε πρεμιέρα στο περασμένο Φεστιβάλ Βενετίας και αφηγείται την ιστορία του Χένρι Σούγκαρ (Μπένεντικτ Κάμπερμπατς), ενός ανθρώπου με θαυματουργές ικανότητες, όπως η όραση μέσα από αντικείμενα ή η πρόβλεψη του μέλλοντος, τις οποίες έχει αποκτήσει χάρη στη βοήθεια ενός βιβλίου που έκλεψε.

Home cinema: Χένρι Σούγκαρ: απατεώνας ή υπερήρωας;-1
Ο Μπέντεντικτ Κάμπερμπατς ως Χένρι Σούγκαρ. 

Ο Αντερσον στυλιζάρει με τη γνώριμη τεχνική του τις ιστορίες του Ρόαλντ Νταλ, αναδεικνύοντας όλες τις κωμικές παραδοξότητες, αλλά και το υποδόριο δράμα που ταιριάζει και στη δική του κινηματογραφική θεώρηση. Ο ίδιος ο χαρακτήρας του Χένρι Σούγκαρ, κάπου ανάμεσα στον απατεώνα και στον υπερήρωα, έχει σίγουρα το δικό του ενδιαφέρον, ωστόσο δεν είναι απόλυτος πρωταγωνιστής· αντιθέτως, τα πράγματα εδώ ξεκινούν από τον ίδιο τον συγγραφέα (Ρέιφ Φάινς), ο οποίος αρχίζει να αφηγείται τον βίο του ήρωα, ο οποίος με τη σειρά του σύντομα θα αναλάβει να διηγηθεί μια τρίτη εγκιβωτισμένη ιστορία ενός Ινδού δασκάλου του διαλογισμού (Μπεν Κίνγκσλεϊ). Καθώς το σύνολο ξεδιπλώνεται σαν κομψό χειροτέχνημα, είναι δύσκολο κανείς να μη γοητευθεί τόσο από το ευφάνταστο της αρχικής σύλληψης του Νταλ όσο και από την ακρίβεια της εκτέλεσης στην κινηματογραφική της εκδοχή.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή