Home Cinema: «Ο δαίμονας κατοικεί στο κορμί μου»

Home Cinema: «Ο δαίμονας κατοικεί στο κορμί μου»

2' 6" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Supersex
ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ (2024)
Δημιουργός: Φρανσέσκα Μανιέρι
Ερμηνείες: Αλεσάντρο Μπόργκι, Αντριάνο Τζιανίνι

Η πολυσυζητημένη σειρά που βιογραφεί τον διάσημο Ιταλό πορνοστάρ Ρόκο Σιφρέντι βρίσκεται εδώ και μερικές εβδομάδες στην πλατφόρμα του Netflix. Σε επτά επεισόδια, παρακολουθούμε τη ζωή του Ρόκο Τάνο, από την παιδική του ηλικία στην ιταλική επαρχία μέχρι τον ερχομό στο Παρίσι, το πέρασμα στη βιομηχανία των ενήλικων ταινιών και την εξύψωση σε σύμβολο του σεξ μέσα στις επόμενες δεκαετίες. Σε όλη αυτή την πορεία μόνιμο «συνοδοιπόρο» και επιρροή, ακόμη κι όταν δεν βρίσκεται κοντά του, αποτελεί ο μεγαλύτερος αδελφός του, Τομάζο.

Το γεγονός ότι το σενάριο της σειράς έχει γραφτεί από γυναίκα (Φρανσέσκα Μανιέρι) δίνει από μόνο του ξεχωριστό ενδιαφέρον σε μια βιογραφία-ψυχογράφημα ενός εκ προοιμίου συναρπαστικού χαρακτήρα. Τον Σιφρέντι συναντούμε αρχικά στις αρχές της δεκαετίας του 2000, στο απόγειο της δόξας του, όμως ταυτόχρονα ψυχικά «καμένο», έτοιμο να εγκαταλείψει την καριέρα του. Από εκεί και έπειτα, η σειρά λειτουργεί ως εκτεταμένο φλας μπακ, όπου ανακαλύπτουμε σταδιακά τον άνθρωπο πίσω από τον μύθο, καθώς και τον «δαίμονα», που όπως ο ίδιος λέει, κατοικεί στο κορμί του. Το γυμνό και το σεξ είναι, βέβαια, εδώ άφθονα, ενώ ο πρωταγωνιστής, Αλεσάντρο Μπόργκι («Τα οκτώ βουνά»), είναι από τους πιο αξιόλογους της σύγχρονης ιταλικής σκηνής.

Home Cinema: «Ο δαίμονας κατοικεί στο κορμί μου»-1
Η Μαριάμ Μογκαντάμ σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί στο φιλμ «Η μπαλάντα της λευκής αγελάδας».

Η μπαλάντα της λευκής αγελάδας ★★★
ΔΡΑΜΑ (2020)
Σκηνοθεσία: Μαριάμ Μογκαντάμ, Μπετάς Σανέχα
Ερμηνείες: Μαριάμ Μογκαντάμ, Αλιρεζά Σάνι Φαρ

Από την πλατφόρμα του Cinobo επιλέγουμε ένα κοινωνικό δράμα από το Ιράν πάνω στη θανατική ποινή αλλά και τη δυσχερή θέση της γυναίκας στη χώρα της Μέσης Ανατολής. Η Μίνα χηρεύει όταν ο άνδρας της εκτελείται, έχοντας κριθεί ένοχος για δολοφονία. Στη συνέχεια αποδεικνύεται πως εκείνος ήταν αθώος, με τη νέα γυναίκα να καλείται να μεγαλώσει μόνη την κωφή κόρη της. Κάπου εκεί στη ζωή τους θα μπει ένας πονόψυχος ξένος, που θα τις βοηθήσει, κρύβοντας πάντως και τα δικά του μυστικά.

Το φιλμ των κινηματογραφιστών από την Περσία, μία από τους οποίους ερμηνεύει και την πρωταγωνίστρια, διαθέτει ένα από τα χαρακτηριστικά καλοπλεγμένα σενάρια της ιρανικής σχολής. Ο αναχρονιστικός θεσμός της θανατικής ποινής βάζει σε κίνηση ένα μηχανισμό αρχαίας τραγωδίας, με τους ανθρώπους να φορτώνουν τα δικά τους αδιέξοδα στον «θεό», του οποίου «θέλημα» είναι η αδικία. Από την άλλη υπάρχει η γυναίκα, η οποία βρίσκει μπροστά της κάθε πιθανό εμπόδιο προσπαθώντας απλώς να συνεχίσει τη ζωή και να προστατεύσει το παιδί της. Αυτό που θα καθορίσει την έκβαση είναι ένα μάλλον παλιομοδίτικο σχήμα κοσμικής «δικαιοσύνης», το οποίο στο συγκεκριμένο πλαίσιο μοιάζει λιγότερο παράταιρο από όσο θα φαινόταν υπό άλλες συνθήκες.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή