Αναβαθμίστηκαν 40 καταστήματα της «Κωτσόβολος»

Αναβαθμίστηκαν 40 καταστήματα της «Κωτσόβολος»

1' 49" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στην αναβάθμιση των φυσικών καταστημάτων της έτσι ώστε να είναι προσβάσιμα στα άτομα με αναπηρία προχωράει η «Κωτσόβολος». Πρόκειται για μια από τις δράσεις του προγράμματος «Τεχνολογία χωρίς εμπόδια» που ξεκίνησε η αλυσίδα ηλεκτρικών ειδών και το οποίο παρουσιάστηκε χθες σε ειδική συνέντευξη Τύπου.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της «Κωτσόβολος» Γιάννης Βασιλάκος, ήδη σε 10 καταστήματα της αλυσίδας έχουν γίνει όλες οι απαιτούμενες μετατροπές και πρόκειται μάλιστα να λάβουν σχετική πιστοποίηση, ενώ σε άλλα 30 έχουν γίνει παρεμβάσεις, χωρίς όμως να μπορούν να πάρουν και πιστοποίηση.

Στόχος είναι μέσα στον επόμενο ενάμιση χρόνο να έχουν ολοκληρωθεί οι απαιτούμενες εργασίες στο 90% του δικτύου της «Κωτσόβολος», έτσι ώστε να είναι ευκολότερη η πρόσβαση στα άτομα με αναπηρία. Σε κάποιες περιπτώσεις, πάντως, όπως για παράδειγμα στην Ξάνθη, θα γίνει μετεγκατάσταση του καταστήματος σε άλλο ακίνητο. Ανάλογη περίπτωση είναι και το κατάστημα της αλυσίδας στο Παγκράτι, όμως ακόμη δεν έχει βρεθεί η ενδεδειγμένη λύση.

Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Τεχνολογία χωρίς εμπόδια» η «Κωτσόβολος» έχει προχωρήσει και σε σειρά άλλων δράσεων. Αυτές είναι:

– Αναβάθμιση του ηλεκτρονικού καταστήματός της, στο οποίο πλέον υπάρχει ένα ειδικό μενού για προσβασιμότητα των ατόμων με αναπηρίες.

– Δυνατότητα να φορούν ένα ταμπελάκι τα άτομα με αναπηρία που εισέρχονται στα καταστήματα της αλυσίδας, έτσι ώστε να τα εξυπηρετούν καλύτερα οι υπάλληλοι.

– Εκπαίδευση του προσωπικού της εταιρείας για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των ανθρώπων με αναπηρία, την ανάδειξη τεχνολογιών που διευκολύνουν τη ζωή, την εργασία ή την ψυχαγωγία τους, όπως τα χαρακτηριστικά προσβασιμότητας προϊόντων.
Επίσης, σε συνεργασία με την εταιρεία MRB θα πραγματοποιηθεί ποιοτική έρευνα με αντικείμενο τη διερεύνηση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τα άτομα με αναπηρία, με σκοπό την απόκτηση γνώσης και την εξεύρεση λύσεων. Οι πρώτες συνεντεύξεις θα ξεκινήσουν τον Νοέμβριο.

Συνοδοιπόροι σε αυτή την προσπάθεια είναι οι συνεργάτες της «Κωτσόβολος» Microsoft και Samsung για το κομμάτι των τεχνολογιών και των προϊοντικών οικοσυστημάτων. Με τη συνεισφορά τους έχει σχεδιαστεί να περιγράφονται στα προϊόντα τα χαρακτηριστικά εκείνα που ενδυναμώνουν τις ομάδες ΑμεΑ και να δημιουργηθεί τμηματοποίηση για προϊόντα που υποστηρίζουν ομάδες αναπηριών. Παράλληλα, σε συνεργασία με την ΕΛΕΠΑΠ, η «Κωτσόβολος» προχωράει σε σειρά μετατροπών και επεμβάσεων στα καταστήματά της με σκοπό να παρέχει ένα πολύ υψηλό επίπεδο προσβασιμότητας και εμπειρίας.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή