ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Εικονική περιήγηση σε καταστήματα του McArthurGlen

eikoniki-periigisi-se-katastimata-toy-mcarthurglen-561180856

Ψώνια κατόπιν εικονικής περιήγησης στο φυσικό κατάστημα, η οποία προγραμματίζεται με ραντεβού, είναι η νέα υπηρεσία που άρχισε να παρέχει το εκπτωτικό χωριό McArthurGlen στα Σπάτα προκειμένου αφενός να ενισχυθούν οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται εκεί και παραμένουν κλειστές για πάνω από τρεις εβδομάδες και αφετέρου να διευκολυνθούν οι καταναλωτές. Το Shopping From Home, όπως ονομάζεται η νέα υπηρεσία, είναι στην πραγματικότητα ένα ακόμη «σημείο των καιρών», του καιρού της πανδημίας εν προκειμένω, που δείχνει ταυτόχρονα την προσαρμοστικότητα του εμπορίου και τις λύσεις που μπορεί να δώσει η τεχνολογία.

Η υπηρεσία ξεκίνησε πιλοτικά από την προηγούμενη εβδομάδα με τη συμμετοχή αρχικά δύο επιχειρήσεων (μία του κλάδου της ένδυσης και μία του κλάδου των κοσμημάτων). Μάλιστα, αν και η υπηρεσία ήταν ακόμη σε δοκιμαστικό στάδιο, μια επιχείρηση δέχθηκε τη μία ημέρα 80 παραγγελίες και την επομένη 110 παραγγελίες. Για την ώρα συμμετέχουν 11 επιχειρήσεις που διατηρούν καταστήματα στο εκπτωτικό χωριό στα Σπάτα (πρόκειται για τις Polo Ralph Lauren, Polo Ralph Lauren Children, Attrattivo, A.L.E., Gutteridge, Alcott, Nymphes Art & Jewelry, Panaidis Eyewear Boutique, American Stars, Socks+More, Occhio Papavassileiou). Από αύριο θα συμμετέχει και η Eponymo, ενώ από την ερχόμενη εβδομάδα αναμένεται να προστεθούν και άλλες επιχειρήσεις.

Πώς λειτουργεί το Shopping From Home; Ο καταναλωτής επισκέπτεται την ιστοσελίδα του εκπτωτικού χωριού https://www.mcarthurglen.com/outlets/el/gr/designer-outlet-athens/. Εκεί υπάρχει μενού που παραπέμπει αμέσως στη νέα υπηρεσία, στην οποία όταν εισέρχεται κάποιος βλέπει τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις. Επιλέγοντας την επιχείρηση που επιθυμεί, ο καταναλωτής ενημερώνεται για τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να επικοινωνήσει με αυτήν (τηλέφωνο, e-mail) και προγραμματίζει ραντεβού προκειμένου ο αρμόδιος υπάλληλος του καταστήματος να του κάνει ξενάγηση μέσω της οθόνης του υπολογιστή (για παράδειγμα, μέσω της πλατφόρμας Zoom) στο φυσικό κατάστημα και ο καταναλωτής να δει και να επιλέξει τα προϊόντα που θέλει όπως είναι και όχι απλώς όπως απεικονίζονται σε ένα τυπικό ηλεκτρονικό κατάστημα. Επίσης, ο υπάλληλος μπορεί να βοηθήσει τον καταναλωτή να διαλέξει πιο εύκολα το κατάλληλο μέγεθος και να τον ενημερώσει άμεσα για τη διαθεσιμότητα ενός προϊόντος. Ο καταναλωτής δίνει την παραγγελία του στον υπάλληλο του καταστήματος και αυτή αποστέλλεται με υπηρεσία ταχυμεταφορών. Οι ώρες επικοινωνίας, τα ραντεβού, οι τρόποι πληρωμής καθώς και οι χρεώσεις των μεταφορικών δεν είναι ίδια, αλλά τα καθορίζει καθεμία από τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις ξεχωριστά.

Αν και η υπηρεσία Shopping From Home προέκυψε ως ανάγκη λόγω του lockdown και της αναστολής λειτουργίας του λιανεμπορίου –και κυρίως λόγω της παράτασης που δόθηκε τουλάχιστον κατά μία εβδομάδα στα αυστηρά περιοριστικά μέτρα–, είναι πολύ πιθανό να εξακολουθήσει να παρέχεται και μετά το άνοιγμα των φυσικών καταστημάτων. Μάλιστα, όπως επισημαίνουν αρμόδιες πηγές, τότε θα είναι πιο εύκολο, διότι θα βρίσκονται κανονικά στις θέσεις τους οι υπάλληλοι.

Η υπηρεσία Shopping From Home παρέχεται ήδη στα εκπτωτικά κέντρα που διατηρεί η McArthurGlen στην Ιταλία, στην Αυστρία και στη Γαλλία, διαθέτοντας σε κάποιες περιπτώσεις και ηλεκτρονικούς καταλόγους των προϊόντων. Το τελευταίο ισχύει και στην περίπτωση κάποιων επιχειρήσεων που παρέχουν την εν λόγω υπηρεσία στο εκπτωτικό χωριό των Σπάτων.