Κοντά στην επέκταση του δικτύου της στη δυτική Ελλάδα και συγκεκριμένα στον νομό Αιτωλοακαρνανίας βρίσκεται η αλυσίδα σούπερ μάρκετ «Γαλαξίας». Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία, η οποία ήδη από πέρυσι βρίσκεται σε διαδικασία ενίσχυσης του δικτύου της κυρίως στην περιφέρεια, έχει προχωρήσει στην αγορά οικοπέδων για την κατασκευή των νέων σημείων πώλησης στον νομό. Την ίδια ώρα, πληροφορίες θέλουν την εταιρεία να βρίσκεται σε συζητήσεις με μικρές αλυσίδες στην περιοχή της δυτικής Ελλάδας, με στόχο την εξαγορά τους, συζητήσεις, πάντως, που σύμφωνα με στελέχη της δεν έχουν ακόμη καταλήξει.
Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Νοέμβριο η «Γαλαξίας» προχώρησε στην εξαγορά της μικρομεσαίας αλυσίδας «OLLA», η οποία είχε παρουσία κυρίως στη Θεσσαλονίκη, καθώς και στα Ιωάννινα. Η κίνηση αυτή εντάσσεται στην ευρύτερη στρατηγική της για εξαγορές τοπικών αλυσίδων με στόχο την επέκτασή της σε διάφορες περιοχές της περιφέρειας. Μέσα στο 2020 η «Γαλαξίας» είχε προχωρήσει και σε πρόταση εξαγοράς τοπικής αλυσίδας στην Πελοπόννησο, πρόταση η οποία δεν τελεσφόρησε λόγω διαφορών στο οικονομικό σκέλος.
Πέραν της επέκτασης του δικτύου της σε μία ακόμη περιοχή εκτός Αθηνών, μέσα στο 2021 προχώρησε στη δημιουργία δύο νέων καταστημάτων στην Αττική και συγκεκριμένα στο Λαύριο και τις Αχαρνές ενώ, σύμφωνα με υψηλόβαθμο διοικητικό στέλεχος της «Γαλαξίας», το πρόγραμμα για φέτος περιλαμβάνει την ίδρυση δύο ακόμη νέων σημείων πώλησης.
Στη Σαλαμίνα, εξάλλου, συνεχίζονται οι εργασίες για τη δημιουργία εμπορικού κέντρου από την εταιρεία, εργασίες όμως που καθυστέρησαν κυρίως λόγω της πανδημίας, ενώ προβλήματα υπήρξαν και με τις αδειοδοτήσεις.
Το δίκτυο της «Γαλαξίας» αποτελείται σήμερα από 165 καταστήματα στην Αττική, στη Θεσσαλία, στην Ηπειρο, στην Πελοπόννησο, στη Στερεά Ελλάδα, στην Κεντρική Μακεδονία, καθώς και στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη. Δεν διαθέτει παρουσία -τουλάχιστον ακόμη- στην Κρήτη και τη νησιωτική Ελλάδα.
Το 2020 η εταιρεία, όπως συνολικά ο κλάδος των σούπερ μάρκετ, ευνοήθηκε σημαντικά από την πανδημία, αυξάνοντας τον κύκλο εργασιών της κατά 13,7%, στα 511 εκατ. ευρώ από 450 εκατ. ευρώ το 2019. Η εταιρεία, η οποία δεν διαθέτει ακόμη ηλεκτρονικό κατάστημα, αν και έχει ανακοινώσει πως θα δημιουργήσει, προχώρησε το 2020 σε διάφορες κινήσεις εκσυγχρονισμού των παρεχόμενων υπηρεσιών. Συγκεκριμένα, ξεκίνησε τη διανομή κατ’ οίκον των παραγγελιών οι οποίες γίνονται τηλεφωνικά, άρχισε τη σταδιακή ανακαίνιση των καταστημάτων της, η οποία συνεχίζεται και το 2021, ενώ προχώρησε στην εγκατάσταση εντός των καταστημάτων της «ζεστής γωνιάς» για προϊόντα άρτου, έτοιμων γευμάτων κ.ά.