Ενίσχυση μεγεθών για την «Παπουτσάνης»

Ενίσχυση μεγεθών για την «Παπουτσάνης»

Με εντυπωσιακή άνοδο πωλήσεων και κερδών έκλεισε και το α΄ τρίμηνο του 2022 για την «Παπουτσάνης», με τη μεγαλύτερη ώθηση να δίνουν οι εξαγωγές και η ανάκαμψη της τουριστικής αγοράς.

2' 16" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Με εντυπωσιακή άνοδο πωλήσεων και κερδών έκλεισε και το α΄ τρίμηνο του 2022 για την «Παπουτσάνης», με τη μεγαλύτερη ώθηση να δίνουν οι εξαγωγές και η ανάκαμψη της τουριστικής αγοράς. Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι η πτώση πωλήσεων που καταγράφεται συνολικά στα σούπερ μάρκετ (1,4% το πρώτο τρίμηνο του 2022, σύμφωνα με τη NielsenIQ) αποτυπώνεται ακόμη και στα αποτελέσματα της «Παπουτσάνης» και δη στην κατηγορία των επώνυμων προϊόντων.

Ειδικότερα, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε χθες η εισηγμένη, το α΄ τρίμηνο του 2022 ο κύκλος εργασιών της διαμορφώθηκε σε 14,9 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 45%. Τα μεικτά κέρδη ενισχύθηκαν κατά 42%, στα 4,2 εκατ. ευρώ, από 3 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021, τα κέρδη προ φόρων κατά 46%, σε 1,1 εκατ. ευρώ, από 0,7 εκατ. ευρώ το α΄ τρίμηνο του 2021, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε 0,8 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 40% από πέρυσι. Το μεικτό περιθώριο κέρδους μειώθηκε ελαφρώς και διαμορφώθηκε σε 28,2% έναντι 28,7% το πρώτο τρίμηνο του 2021, επηρεαζόμενο κυρίως από την αύξηση του κόστους πρώτων υλών και ενέργειας.

Οι εξαγωγές της «Παπουτσάνης» ανήλθαν σε 11,1 εκατ. ευρώ, ποσό που αντιπροσωπεύει το 74% του συνολικού κύκλου εργασιών, παρουσιάζοντας ισχυρότατη ανάπτυξη κατά 83% σε σχέση με την περυσινή αντίστοιχη περίοδο.

Σημειώνεται ότι τα αποτελέσματα του τριμήνου έχουν επιβαρυνθεί με μη επαναλαμβανόμενη, έκτακτη ζημία, όπως αυτή προέκυψε μετά την έκδοση της διαιτητικής απόφασης σχετικά με τη διακοπή της συνεργασίας με την εταιρεία ΕΛΓΕΚΑ, η οποία μέχρι το τέλος του 2020 διένεμε τα επώνυμα προϊόντα της εταιρείας στις μεγάλες αλυσίδες. Η «Παπουτσάνης» είχε ήδη προβεί σε σχετικές προβλέψεις κατά τις προηγούμενες οικονομικές χρήσεις. Το ποσό που επιβάρυνε την τρέχουσα περίοδο ανέρχεται σε 384.000 ευρώ χωρίς να αναμένονται άλλες επιβαρύνσεις.

Οι εξαγωγές αντιπροσωπεύουν το 74% του συνολικού κύκλου εργασιών για το πρώτο τρίμηνο του έτους.

Οι πωλήσεις στα επώνυμα προϊόντα υποχώρησαν κατά 3%, κυρίως λόγω της σημαντικής πτωτικής πορείας της συνολικής αγοράς του λιανεμπορίου σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Αξίζει να σημειωθεί ότι το πρώτο δίμηνο του 2022 οι αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται η «Παπουτσάνης» σημείωσαν πτώση της τάξεως του 8%, ενώ και η πρόβλεψη του Μαρτίου είναι αρνητική.

Στην κατηγορία των ξενοδοχειακών προϊόντων καταγράφηκε αύξηση των πωλήσεων κατά 570%, με τις πωλήσεις να ενισχύονται εντός και εκτός Ελλάδας. Η μεγάλη αυτή αύξηση οφείλεται στο γεγονός ότι κατά το πρώτο τρίμηνο πέρυσι υπήρχε lockdown.

Στην κατηγορία των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και βιομηχανικών πωλήσεων ο τζίρος αυξήθηκε κατά 14% σε σύγκριση με το α΄ τρίμηνο του 2021. Η αύξηση προήλθε από τη σημαντική περαιτέρω ενίσχυση συνεργασιών με πολυεθνικές εταιρείες για την παραγωγή προϊόντων τους.

Τέλος, οι πωλήσεις των σαπωνομαζών αυξήθηκαν κατά 106%, κυρίως λόγω αύξησης των εξαγωγών σε αυτή την κατηγορία και της καθιέρωσης της «Παπουτσάνης» ως βασικού προμηθευτή σαπωνόμαζας στη διεθνή αγορά.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή