Το υπερμέγεθες θερμός με τα εκατομμύρια πωλήσεις στις ΗΠΑ

Το υπερμέγεθες θερμός με τα εκατομμύρια πωλήσεις στις ΗΠΑ

Πώς ένα προϊόν που ξεκίνησε πριν από 111 χρόνια έγινε το Νο 1 δώρο που ζήτησαν για τα Χριστούγεννα οι Millennials και οι GenZers

2' 42" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η ιστορία του πιο viral προϊόντος, που κάνει αυτή τη στιγμή τους Αμερικανούς να διανυκτερεύουν σε ουρές έξω από τα καταστήματα για να το αποκτήσουν, ξεκίνησε πριν από 111 χρόνια και οφείλεται σε ένα φούρνο και μια διάγνωση φυματίωσης.

Το Quencher της Staley –ένα υπερμέγεθες θερμός με καλαμάκι που πωλείται αντί 45 δολαρίων και έχει κατακλύσει τα social media– ήταν το Νο 1 δώρο που ζήτησαν για τα Χριστούγεννα οι Millennials και οι GenZers στην άλλη όχθη του Ατλαντικού και εξαφανίζεται από τα ράφια μέσα σε λίγα λεπτά.

Ποιος χρειάζεται να κουβαλάει μαζί του ένα λίτρο ζεστού καφέ όλη μέρα; Ευτυχώς για την εταιρεία που κατάφερε να δεκαπλασιάσει τις πωλήσεις της, πολλοί.

Ομως, πίσω από την απόλυτη μανία του 2024 κρύβεται μια ιστορία που ξεκίνησε το 1913, όταν ο William Stanley Jr. άρχισε να δουλεύει για την General Electric, όπου εφηύρε ένα φούρνο. Αν και έως τότε ζούσε στο Πίτσμπουργκ, η φυματίωση τον ανάγκασε να επιστρέψει στο Great Barrington της Μασαχουσέτης, όπου είχε περάσει τα παιδικά του χρόνια ζώντας με τους παππούδες του.

Ο Stanley χρησιμοποίησε τις ίδιες γνώσεις για το ατσάλι, τις μονώσεις και τις θερμοκρασίες, που του είχαν επιτρέψει να εφεύρει τον φούρνο του, για να φτιάξει ένα θερμός, την πατέντα για το οποίο κατοχύρωσε τον Αύγουστο του 1912. Ενα χρόνο αργότερα είχε στήσει την εταιρεία του και έως το 1924 είχε καταφέρει να παράγει περίπου 800 με 900 τέτοια θερμός την ημέρα. Ομως ενώ ο Stanley ήταν καλός στις εφευρέσεις, δεν ήταν και τόσο καλός στις business. Ετσι πούλησε την εταιρεία του το 1933. Το 2002 αυτή πέρασε στα χέρια της αμερικανικής πολυεθνικής PMI.

Και από εκεί ξεκινάει η μανία με τα Stanley. Το brand άρχισε να επεκτείνεται και να κυκλοφορεί νέα προϊόντα, με το Quencher να βγαίνει στα καταστήματα το 2016.

Την εποχή εκείνη ήταν απλώς άλλο ένα προϊόν, ώσπου το 2020 τα ηνία της PMI πέρασαν στον Terence Reilly, τον άνθρωπο που είχε κάνει τα Crocs μόδα σε όλο τον κόσμο. Ο Reilly αναζητώντας έναν τρόπο να τονώσει τη ζήτηση για τα προϊόντα της PMI, ανακάλυψε το σάιτ μιας μπλόγκερ, της Ashlee LeSueur (The Buy Guy), η οποία λάτρευε τα Quencher.

Εκείνο το διάστημα αυτά τα μπουκάλια ήταν όλο και πιο δυσεύρετα, καθώς λόγω της χαμηλής ζήτησης η εταιρεία δεν έφτιαχνε πολλά. Ομως οι δυο τους έκλεισαν μια συμφωνία και ο Reilly πούλησε στη LeSueur 10.000 θερμός για να τα μεταπωλήσει στους followers της. Η μπλόγκερ κατάφερε να πουλήσει τα πρώτα 5.000 μπουκάλια μέσα σε τέσσερις ημέρες. Τα υπόλοιπα 5.000 πουλήθηκαν μέσα σε μία ώρα. Τότε και οι δύο πλευρές κατάλαβαν ότι το προϊόν είχε τεράστιες δυνατότητες και συνεργάστηκαν για να σχεδιάσουν και νέα Quenchers.

Η Stanley κυκλοφόρησε περισσότερα από 100 νέα χρώματα, ειδικές εκδόσεις, προσωποποιημένα μοντέλα και αξεσουάρ για τα μπουκάλια, με αποτέλεσμα οι πωλήσεις της να εκτοξευθούν κατά 275% από το 2020 έως το 2021. Η εταιρεία έχει πουλήσει πάνω από 10 εκατ. Quencher, καθώς το hashtag #StanleyTumbler έχει πάνω από 700 εκατ. views στο TikTok. Εως τον Ιανουάριο του 2024 αγοραστές έκαναν ουρές τη νύχτα έξω από τα καταστήματα για να αγοράσουν τις νέες φουρνιές των Stanley, όπως έκαναν κάποτε για το νέο iPhone.

Σήμερα τα μπουκάλια των 45 δολαρίων πωλούνται στο eBay για 200 ή ακόμη και 300 δολάρια.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή