Η Coca – Cola 3E εστιάζει στο premium HoReCa

Η Coca – Cola 3E εστιάζει στο premium HoReCa

Η στρατηγική της εταιρείας και οι επιδόσεις ανά κατηγορία προϊόντων

2' 20" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Για μία πολύ καλή, αν και ιδιαίτερα απαιτητική χρονιά, έκανε λόγο η γενική διευθύντρια της Coca – Cola 3E για Ελλάδα και Κύπρο, Μαρία Αναργύρου Νίκολιτς, σχολιάζοντας την πορεία της εταιρείας στη χώρα μας το 2023.

Αναφορικά με τη φετινή χρονιά εκτιμά επίσης ότι δεν θα είναι εύκολη, ωστόσο είναι αισιόδοξη χάρη στην ταχύτητα, την ευελιξία και την προσαρμοστικότητα της εταιρείας. Μιλώντας στη HORECA 2024, η κ. Νίκολιτς έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στο 24/7 χαρτοφυλάκιο της Coca – Cola 3E, το οποίο ανανεώνει συνεχώς προκειμένου να καλύπτει περισσότερες περιστάσεις κατανάλωσης.
Ειδικότερα, έχουν ενδυναμωθεί οι κατηγορίες:

  • της Coca Cola Zero με την έκδοση χωρίς καφεΐνη
  • της Fanta
  • της Sprite
  • της Three Cents

Σε ό,τι αφορά την Three Cents, το δίμηνο Απριλίου-Μαΐου θα τρέξει νέα καμπάνια για το Paloma και το τρίμηνο Ιουνίου-Αυγούστου για το Aegean Gin & Tonic. Επίσης, φέτος θα ενισχύσει την παρουσία της βότκας Finlandia μετά την περσινή εξαγορά της τελευταίας από την Coca-Cola HBC. Μάλιστα πριν ξεκινήσει η καλοκαιρινή σεζόν, αναμένεται να λανσαριστούν οι Finlandia Botanicals Mint & cucumber και Wildburry & rose.

Η Coca – Cola 3E εστιάζει στο premium HoReCa-1
Η Μαρία Αναργύρου Νίκολιτς, γενική διευθύντρια της Coca – Cola 3E για Ελλάδα και Κύπρο.

Η εικόνα ανά κατηγορία

Γενικότερα οι πωλήσεις της εταιρείας είναι μοιρασμένες στα κανάλια: σούπερ μάρκετ, ζεστή μικρή αγορά και HoReCα.

Στα αναψυκτικά η εταιρεία, σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI, κέρδισε μερίδιο 0,3%, ενώ ξεχώρισαν οι επιδόσεις της Coca Cola Zero και της Schweppes. Στα αλκοολούχα σημειώθηκε ότι σε γενικές γραμμές υποχωρεί η κατηγορία του whiskey –αν και ανεβαίνουν τα premium brands– ενώ ενισχύονται οι πωλήσεις των λευκών ποτών λόγω κυρίως του mixology. Σχετικά με την κατηγορία της μπίρας αναφέρθηκε ότι πήγε πολύ καλά, κοντά σε αυτά που περίμενε η εταιρεία, με την Corona Zero να είναι η πρώτη μπίρα που μπήκε χορηγός στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2024. Πολύ καλά πάει και η Stella Artois στον τομέα του φαγητού και ιδιαίτερα του bbq. Στα σούπερ μάρκετ κυκλοφορούν συνολικά έξι brands σε διάφορους κωδικούς.

Για την κατηγορία του καφέ εκφράζεται ικανοποίηση για την πορεία του Vergnano, που έχει ήδη επεκταθεί σε 1.000 premium σημεία του HoReCa, ενώ οι προοπτικές τόσο για το Vergnano όσο και το Costa Coffee στη χώρα μας δείχνουν ανάπτυξη πέριξ του 40%.

«Δίπλα στους πελάτες μας»

Η κ. Νίκολιτς, αφού τόνισε ότι η εταιρεία εστιάζει στο premium HoReCa, υπογράμμισε ότι «θέλουμε να είμαστε δίπλα στους πελάτες μας με διάφορους τρόπους. Δίνοντάς τους τα απαραίτητα εργαλεία για να αναπτυχθούν, βοηθώντας τους στην εκπαίδευση του προσωπικού και μοιράζοντας με αυτούς τα νέα trends και πώς θα μπορέσουν να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες μέσω των social media, του μενού τους κ.ά.» Παράλληλα, η εταιρεία συνεχίζει τις επενδύσεις της σε ανθρώπινο δυναμικό, καθώς ήδη προγραμματίζει την πρόσληψη 60 νέων εργαζομένων στον τομέα των πωλήσεων. Οπως χαρακτηριστικά τονίστηκε από τον Βαγγέλη Παπαδημητρίου, διευθυντή πωλήσεων της εταιρείας, «επενδύουμε σε δεξιότητες για ένα πιο δυνατό HoReCa».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή