Β. Αδαμίδου στην «Κ»: Ποιοτικά προϊόντα σε χαμηλές τιμές

Β. Αδαμίδου στην «Κ»: Ποιοτικά προϊόντα σε χαμηλές τιμές

Είμαστε τουλάχιστον 10% φθηνότεροι σε σχέση με τα υπόλοιπα σούπερ μάρκετ σε πάνω από 200 βασικά είδη

5' 16" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Μείωση των τιμών για τους καταναλωτές, αύξηση των μισθών για τους εργαζομένους, μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος τόσο της ίδιας όσο και των συνεργαζόμενων με αυτήν επιχειρήσεων. Αυτό είναι το βασικό τρίπτυχο των στόχων της Lidl Ελλάς στο πλαίσιο της εταιρικής και κοινωνικής ευθύνης, με την εταιρεία να συμπληρώνει φέτος 25 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα. Το τρίπτυχο αυτό αναλύει στην «Καθημερινή» η κ. Βασιλική Αδαμίδου, διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς.

– Σε μια εποχή πληθωριστικών πιέσεων στην Ελλάδα –και όχι μόνο– που έρχεται έπειτα από πολλές ακόμη κρίσεις, τι κάνει η Lidl για να ενισχύσει τους περίπου 6.700 εργαζομένους σε αυτήν στην Ελλάδα και τι για τους καταναλωτές;

Β. Αδαμίδου στην «Κ»: Ποιοτικά προϊόντα σε χαμηλές τιμές-1– Στη Lidl Ελλάς ο καταναλωτής και οι καθημερινές ανάγκες του παραμένουν σταθερά στο κέντρο των προτεραιοτήτων μας. Αφουγκραζόμαστε τις δυσκολίες του, σεβόμαστε τις δυνατότητές του και προσπαθούμε με κάθε τρόπο να προσφέρουμε λύσεις για όλες και όλους και να καλύπτουμε τις καθημερινές ανάγκες με προϊόντα εξαιρετικής ποιότητας, σε μόνιμα χαμηλές τιμές, εφαρμόζοντας μάλιστα τις ίδιες τιμές σε όλα τα καταστήματά μας, ανεξαρτήτως τοποθεσίας. Από τον περασμένο Μάιο και πριν τεθεί σε εφαρμογή η πρωτοβουλία της «μόνιμης μείωσης τιμής» του υπουργείου Ανάπτυξης προβήκαμε σε μειώσεις τιμών και πλέον διαθέτουμε περισσότερα από 330 προϊόντα με μόνιμα χαμηλή τιμή έως και μείον 37%, που πραγματικά κάνουν τη διαφορά στον οικογενειακό προϋπολογισμό. Επιπλέον, από τις αρχές Ιανουαρίου και μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου προχωρήσαμε σε μείωση τιμής ίση με την αξία του ΦΠΑ σε πάνω από 60 είδη βασικής ανάγκης, ενώ για αυτόν τον μήνα συνεχίζουμε με νέα προωθητική ενέργεια μείωσης τιμών. Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι σύμφωνα με έρευνες που εκπονούμε εσωτερικά και σε τακτική βάση σε πάνω από 200 προϊόντα βασικής ανάγκης, προκύπτει πως είμαστε τουλάχιστον 10% φθηνότεροι σε σχέση με τα υπόλοιπα σούπερ μάρκετ. Είμαστε η μοναδική αλυσίδα που προσθέτει δυνατές προσφορές στις ήδη χαμηλότερες τιμές της αγοράς, ενώ οι πελάτες μας επωφελούνται καθημερινά από τις πολυάριθμες επιπρόσθετες προσφορές και εκπτωτικά κουπόνια, που είναι διαθέσιμα μέσα από το πρόγραμμα πιστότητας Lidl Plus για ακόμη μεγαλύτερη εξοικονόμηση ύψους τουλάχιστον 1.000 ευρώ ετησίως. Παράλληλα, έχουμε ως στρατηγική μας αρχή να προσφέρουμε στους ανθρώπους μας αμοιβές και επιπρόσθετες παροχές που είναι και ανταγωνιστικές και πάνω από τον μέσο όρο της αγοράς. Από την 1η Δεκεμβρίου 2023 καθιερώσαμε τον κατώτατο μισθό πλήρους απασχόλησης στα 1.000 ευρώ μεικτά για όλους τους εργαζομένους μας, θέτοντας πραγματικά τα standards στην αγορά, ενώ εφαρμόσαμε νέα μισθολογική πολιτική για τους εργαζομένους μας στα logistics centres στην Αττική, στη Θεσσαλονίκη, στα Τρίκαλα, στην Πάτρα και στη Θήβα, με αυξήσεις έως και 18%, μια ενίσχυση που αγγίζει ετησίως τα 650.000 ευρώ. Επιπλέον, όμως, ανακοινώσαμε τον προηγούμενο μήνα τη χορήγηση μισθολογικών αυξήσεων και επιπρόσθετων παροχών για το σύνολο των εργαζομένων μας συνολικού ύψους 7 εκατ. ευρώ. Αυτή η ενίσχυση συμπεριλαμβάνει και την καθιέρωση από την 1η Μαρτίου 2024 του κατώτατου μισθού για τους ανθρώπους των καταστημάτων στα 1.050 ευρώ για τους άγαμους και 1.200 ευρώ για τους έγγαμους.

Διαθέτουμε περισσότερα από 330 προϊόντα με μόνιμα χαμηλή τιμή έως και μείον 37%, που κάνουν τη διαφορά στον οικογενειακό προϋπολογισμό.

– Αν και βρισκόμαστε στον 21ο αιώνα, οι διακρίσεις και στους χώρους εργασίας με βάση το φύλο, τη φυλή, την ηλικία παραμένουν. Σε ποιες ενέργειες έχει προχωρήσει η Lidl Ελλάς για να διασφαλίσει ότι δεν θα υπάρχουν διακρίσεις εντός της επιχείρησης, αλλά και σε επιχειρήσεις εταίρους της (προμηθευτές κ.ά.);

– Eχουμε πλήρη επίγνωση της ευθύνης μας απέναντι στους ανθρώπους, τους δικούς μας, αλλά και όσους συνδέονται έμμεσα μαζί μας. Εχουμε προσχωρήσει στην πρωτοβουλία Women Empowerment Principles του ΟΗΕ για την ενδυνάμωση των γυναικών δεσμευόμενοι για ένα εργασιακό περιβάλλον χωρίς διακρίσεις υπογράφοντας τη Χάρτα Διαφορετικότητας. Επίσης έχουμε προχωρήσει στη δημιουργία και εφαρμογή μιας ολοκληρωμένης Πολιτικής και Διαδικασίας κατά της Βίας και Παρενόχλησης στην εργασία, ενώ η δέσμευσή μας για ένα ισότιμο περιβάλλον εργασίας επικυρώθηκε με το Σήμα Ισότητας SHARE.

Η προάσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων δεν περιορίζεται εντός της δικής μας επιχείρησης, αλλά στοχεύουμε στην εκπλήρωση αυτής της ευθύνης σε όλες τις πτυχές της εφοδιαστικής μας αλυσίδας. Πρόσφατα επικαιροποιήσαμε τον κώδικα δεοντολογίας μας, όπου διατυπώνονται οι δεσμεύσεις όλου του ομίλου Schwarz, στις οποίες δεσμεύεται ακολούθως και κάθε επιχειρηματικός μας εταίρος. Τα θέματα που καλύπτει ο κώδικας δεοντολογίας αναφορικά με την προάσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων αφορούν την απαγόρευση των διακρίσεων, τη δίκαιη μεταχείριση, την απαγόρευση της καταναγκαστικής εργασίας και της σύγχρονης δουλείας, την απαγόρευση της παιδικής εργασίας, τους δίκαιους μισθούς και τις ώρες εργασίας, την ελευθερία του συνεταιρίζεσθαι, την υγεία και ασφάλεια στην εργασία, τη σύννομη χρήση των πειθαρχικών μέτρων και τον σεβασμό των δικαιωμάτων εγγείου ιδιοκτησίας. Στα συμφωνητικά μας υπάρχει όρος μέσω του οποίου δεσμεύονται οι επιχειρηματικοί μας εταίροι στην τήρηση προτύπων που σχετίζονται με τα ανθρώπινα δικαιώματα, αλλά και κοινωνικά και περιβαλλοντικά πρότυπα και σε αυτό το πλαίσιο αναλαμβάνουν την υποχρέωση να παρακολουθούν σε ετήσια βάση μία online εκπαίδευση που διατίθεται από την εταιρεία μας.

– Τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας βιώνουμε τις επιπτώσεις της κλιματικής κρίσης. Από την άλλη, οι επιχειρήσεις οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων θεωρούνται ότι έχουν σημαντικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Ποιες πρωτοβουλίες αναλαμβάνει η Lidl Ελλάς έτσι ώστε να περιορίσει τις επιπτώσεις αυτές;

– Μιλάμε για κλιματική αλλαγή, στην πραγματικότητα όμως δεν έχουμε να διαχειριστούμε μια απλή διαφοροποίηση των κλιματικών χαρακτηριστικών. Τον περασμένο Νοέμβριο συμμετείχαμε στο 12ο Παγκόσμιο Συνέδριο του ΟΗΕ με θέμα «Business and Human Rights», όπου είδαμε να εξετάζεται η κρίση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, σε συνάφεια με την κλιματική κρίση. Εχουμε υπογραμμίσει τη δέσμευσή μας για την προστασία του κλίματος έχοντας διατυπώσει στόχους βασισμένους στη μεθοδολογία της πρωτοβουλίας «Science Based Targets». Σύμφωνα με αυτούς, η Lidl στοχεύει να μειώσει τις εκπομπές CO2 συνολικά κατά 80%, σε σύγκριση με το 2019, σε όλες τις χώρες μέχρι το 2030 και να δεσμεύσει τους προμηθευτές της, που ευθύνονται για το 75% των εκπομπών που σχετίζονται με τα προϊόντα, να θέσουν έως το 2026 δικούς τους επιστημονικά τεκμηριωμένους κλιματικούς στόχους, ενώ από το 2022 χρησιμοποιούμε 100% πράσινη ηλεκτρική ενέργεια σε όλες μας τις εγκαταστάσεις. Τον περασμένο Νοέμβριο ανακοινώσαμε μία νέα πρωτοβουλία σε συνεργασία με το υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, που αφορά τη δημιουργία ενός λειτουργικού μηχανισμού άμεσης αρωγής, σε περίπτωση ακραίων φυσικών φαινομένων. Υλοποιούμε ένα ευρύ πρόγραμμα πράσινου μετασχηματισμού, στο πλαίσιο της βιώσιμης ανάπτυξης. Από τη μείωση εκπομπών του θερμοκηπίου και της χρήσης πλαστικού, μέχρι τον σεβασμό της βιοποικιλότητας και την ορθή διαχείριση φυσικών πόρων. Στη Lidl Ελλάς επενδύουμε στην πρόληψη και ταυτόχρονα αντιμετωπίζουμε κρίσιμες καταστάσεις του σήμερα.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή