Ανεβάζει ταχύτητες το λιμάνι της Θεσσαλονίκης

Ανεβάζει ταχύτητες το λιμάνι της Θεσσαλονίκης

1' 27" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Εξοπλισμό και υποδομές για αύξηση της δυναμικότητας και της ταχύτητας διεκπεραίωσης των εξαγωγών και γενικότερα της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων βελτιώνει με σταθερούς ρυθμούς το νέο management του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ). Αρχίζει έτσι και μπορεί να φιλοξενεί εντός των χώρων του τα προς εξαγωγή εμπορευματοκιβώτια προκειμένου να λάβει τέλος το ιδιότυπο καθεστώς των depo γύρω από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Δηλαδή της χρήσεως υπαίθριων ιδιωτικών αποθηκών εκτός της ζώνης ευθύνης του λιμένα για την αποθήκευση των εκτελωνισμένων προς εξαγωγή φορτίων.

Ήδη αυτή την εβδομάδα παραδίδονται, συναρμολογούμενα στις εγκαταστάσεις της ΟΛΘ ΑΕ, τα 12 οχήματα στοιβασίας & μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που αποκτήθηκαν στα πλαίσια του νέου επενδυτικού προγράμματος του ιδιωτικοποιημένου ΟΛΘ. Ο εξοπλισμός αυτός που αγοράστηκε από την Konecranes Noell, αναμένεται να βελτιώσει ουσιαστικά την παραγωγικότητα των εργασιών στο σταθμό εμπορευματοκιβωτίων (Σ.ΕΜΠΟ) του ΟΛΘ και την ταχύτητα εξυπηρέτησης των πελατών του λιμανιού της Θεσσαλονίκης εν γένει.

Ο νέος αυτός εξοπλισμός έχει τη δυνατότητα στοιβασίας των εμπορευματοκιβωτίων σε τρία επίπεδα καθ’ ύψος, τεχνική δυνατότητα που δεν διαθέτει ο υφιστάμενος εξοπλισμός. «Ο εξοπλισμός αυτός αναμένεται να συμβάλλει καθοριστικά στην επιτυχία του σχεδίου για τη στοιβασία των προς εξαγωγή εμπορευματοκιβωτίων εντός Σ.ΕΜΠΟ, έργο το οποίο θα αλλάξει ουσιαστικά το επίπεδο εξυπηρέτησης της διακίνησης», αναφέρει το managment του ΟΛΘ .

Ήδη από το 2018 παρατηρείται μια μεγέθυνση της διακίνησης με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία: Ειδικότερα, διακινήθηκαν στο σταθμό εμπορευματοκιβωτίων 424.000 TEU’s και στο συμβατικό λιμάνι 3.764.000 τόνοι, σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 5,5% και στους δύο τομείς, σε σχέση με το 2017.

Η διοίκηση της εισηγμένης αναφέρει ότι «ο ΟΛΘ συνεχίζει με πρόγραμμα και συνέπεια την εκτέλεση του επενδυτικού του προγράμματος, φιλοδοξώντας να υλοποιήσει τον στρατηγικό του στόχο, το λιμάνι της Θεσσαλονίκης να καταστεί κορυφαίο λιμάνι από άποψη εξυπηρέτησης αλλά και τεχνολογικού εξοπλισμού, στη νοτιοανατολική Ευρώπη και τη Βαλκανική».

 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή