Επέκταση στην Ελλάδα σχεδιάζει η αλυσίδα ειδών ένδυσης Pep&Co

Επέκταση στην Ελλάδα σχεδιάζει η αλυσίδα ειδών ένδυσης Pep&Co

1' 40" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Σχέδια για επέκταση στην ελληνική καθώς και στην ιταλική αγορά φαίνεται ότι έχει η εκπτωτική αλυσίδα ειδών ένδυσης Pep&Co, εκτιμώντας πως η εν λόγω κατηγορία είναι ανεπαρκώς ανεπτυγμένη στις χώρες αυτές. Τα σχέδια αυτά, τα οποία αναφέρονται σε ρεπορτάζ της εφημερίδας Financial Times, εάν ευοδωθούν αναμένεται να δημιουργήσουν νέα δεδομένα στο λιανεμπόριο ειδών ένδυσης και να ασκήσουν πιέσεις κυρίως στα εκπτωτικά καταστήματα (outlets), αλλά και στις εκπτωτικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ –στην Ελλάδα δραστηριοποιείται σε αυτή την κατηγορία μόνο η Lidl– οι οποίες έχουν ενισχύσει τους κωδικούς των ειδών ένδυσης – υπόδησης στα ράφια τους. Σύμφωνα, λοιπόν, με όσα αναφέρονται στο ρεπορτάζ της βρετανικής εφημερίδας, η Pep&Co επιθυμεί να επεκταθεί στην Ελλάδα και στην Ιταλία, επιλογή που εντάσσεται στο σχέδιό της για τριπλασιασμό των πωλήσεων και των κερδών της εντός της δεκαετίας. Η Pep&Co ανήκει στον νοτιοαφρικανικό όμιλο Steinhoff και θεωρείται πιθανό ότι θα πωληθεί το επόμενο διάστημα, προκειμένου ο όμιλος να αντιμετωπίσει τα οικονομικά του προβλήματα.

H εταιρεία δραστηριοποιείται στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ έχει ιδιαίτερη ανάπτυξη στις χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, όπου υπολογίζεται ότι ιδρύει 300 καταστήματα τον χρόνο. Στο Ηνωμένο Βασίλειο η αλυσίδα διαθέτει 850 καταστήματα.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον όχι μόνο για την αγορά λιανικής ειδών ένδυσης, αλλά ακόμη και για τον κλάδο των σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα, έχουν δύο στοιχεία: Πρώτον, διευθύνων σύμβουλος της Pep&Co είναι ο Αντι Μποντ, πρώην επικεφαλής της γνωστής βρετανικής αλυσίδας σούπερ μάρκετ Asda. Δεύτερον, στον ίδιο όμιλο με την Pep&Co ανήκει η Poundland, εκπτωτική αλυσίδα σούπερ μάρκετ. Μάλιστα, στο Ηνωμένο Βασίλειο, τα περισσότερα σημεία πώλησης Pep&Co βρίσκονται εντός των καταστημάτων της Poundland. Ο Αντι Μποντ δήλωσε στους Financial Times αναφερόμενος στις αγορές της νότιας Ευρώπης: «Είναι κοντά στις υφιστάμενες αγορές, έχουν πολλούς ελκυστικούς πελάτες στους οποίους θα άρεσαν οι προσφορές μας και είναι αγορές όπου το εκπτωτικό λιανεμπόριο θεωρείται ανεπαρκώς ανεπτυγμένο».

Στο επίπεδο, πάντως, των εκπτωτικών σούπερ μάρκετ, στην Ελλάδα υπάρχει μόνο ένας «παίκτης», η Lidl, μετά την απορρόφηση της Dia από τη «Μαρινόπουλος» και την αποχώρηση της Aldi το 2010, αμέσως με την εκδήλωση της οικονομικής κρίσης.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή