Επέκταση σε νέες αγορές επιχειρεί ο όμιλος Quest

Επέκταση σε νέες αγορές επιχειρεί ο όμιλος Quest

2' 22" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Με αργά αλλά μεθοδικά βήματα, ο όμιλος Quest επεκτείνεται σε νέες αγορές. Οι κινήσεις που γίνονται τους τελευταίους μήνες δείχνουν ότι στόχος είναι η αγορά των ηλεκτρονικών ευρείας κατανάλωσης, όπως είναι οι αποκαλούμενες λευκές και μαύρες συσκευές. Παράλληλα, ο όμιλος ξεκίνησε μια στρατηγική επανάκαμψης στην αγορά ενέργειας, από την οποία είχε αποχωρήσει πριν από μερικά χρόνια.

Στον τομέα των ηλεκτρονικών, ο όμιλος Quest εισέρχεται από δύο «κανάλια». Στην πρώτη περίπτωση επιδιώκει την απόκτηση της εισηγμένης «Γ.Ε. Δημητρίου», αντιπροσώπου στην Ελλάδα της Toyotomi και άλλων κατασκευαστών ηλεκτρικών συσκευών. Στη δεύτερη περίπτωση, είναι η συνεργασία του με την κινεζική Xiaomi που φέρνει στον όμιλο ολοένα και περισσότερα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης, όπως τηλεοράσεις, σκούπες, ιονιστές αέρα, ακόμη και βαλίτσες.

Η συνεργασία του ομίλου Quest με τη «Γ.Ε. Δημητρίου» άρχισε πριν από πολλούς μήνες στο επίπεδο διανομής. Ωστόσο, καθώς η τελευταία αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα με τα χρέη στις τράπεζες να βαραίνουν τα βήματά της, ο όμιλος Quest έχει επεξεργαστεί σχέδιο εξυγίανσής της μέσω του οποίου θα περιέλθει ο έλεγχος της επιχείρησης σε αυτόν. Το σχέδιο αυτό υποβλήθηκε στις πιστώτριες τράπεζες της «Γ.Ε. Δημητρίου», χωρίς ωστόσο οι τελευταίες να απαντήσουν μέχρι σήμερα. H «Γ.Ε. Δημητρίου» είναι ο εισαγωγέας των κλιματιστικών Toyotomi, των θερμαντικών σωμάτων Kerosun (κατασκευάζονται από την Toyotomi), των ραπτομηχανών Singer και άλλων προϊόντων που απέχουν πολύ από τα παραδοσιακά προϊόντα πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών που εισάγει και διανέμει ο όμιλος Quest.

Η αρχή ωστόσο δεν έγινε με τη «Γ.Ε. Δημητρίου». Εγινε με το ηλεκτρονικό κανάλι you.gr που έχει αναπτύξει ο όμιλος, μέσω του οποίου διανέμει πέρα από ηλεκτρικές συσκευές και συσκευασμένα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης (απορρυπαντικά, πάνες, καλλυντικά κ.ο.κ.). Πρόσφατα εισήλθε και στην αγορά διανομής προϊόντων ρουχισμού, αλλά και στη διανομή εποχικών ειδών (λαμπάδες κ.λπ.). «Το μόνο που δεν διανέμουμε είναι προϊόντα νωπά», παραδέχεται στέλεχος του ομίλου. Σημειώνει ότι τα βήματα γίνονται με φειδώ, καθώς η συγκεκριμένη αγορά είναι άκρως ανταγωνιστική με χαμηλά περιθώρια κέρδους και μεγάλο ρίσκο. Σήμερα, περίπου 20 εκατ. ευρώ έσοδα προέρχονται από τη συγκεκριμένη αγορά, τα οποία αντιστοιχούν μόλις στο 3% των συνολικών εσόδων του ομίλου. Οσον αφορά την Xiaοmi, η κινεζική εταιρεία, που έγινε γνωστή από τα κινητά τηλέφωνα και τις wearable συσκευές, φέρνει συνεχώς νέα προϊόντα που τη διαφοροποιούν αισθητά από το προφίλ που είχε στη χώρα μας όλα τα προηγούμενα χρόνια. Η είσοδος στις έξυπνες συσκευές τη φέρνει στην αγορά των ιονιστών αέρα, συσκευών καθαρισμού, τηλεοράσεων κ.ο.κ. Ακόμη και ηλεκτρικά πατίνια, λαμπτήρες (τεχνολογίας led) και μεταλλικές βαλίτσες φέρνει στην ελληνική αγορά. Μαζί της επεκτείνεται και η Info-Quest, η εταιρεία του ομίλου Quest που διανέμει τα σχετικά προϊόντα της Xiaomi στη χώρα μας. Σημειώνεται ότι η Xiaomi ήταν ο βασικός μοχλός ανάπτυξης της Info-Quest και καθώς η εταιρεία συνεισφέρει περίπου το 30% των ετήσιων εσόδων του ομίλου Quest, έδωσε σημαντική ώθηση σε αυτόν. Η Info-Quest πέρυσι είχε έσοδα της τάξης των 190 εκατ. ευρώ, σε σύνολο 600 εκατ. ευρώ που πέτυχε ο όμιλος Quest.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή