Ηλεκτρονικές αιτήσεις από ΟΤΑ, ΝΠΔΔ για λήψη δανείων

Ηλεκτρονικές αιτήσεις από ΟΤΑ, ΝΠΔΔ για λήψη δανείων

Tη διαδικασία υποβολής και διαχείρισης των αιτήσεων για δάνεια προς ΟΤΑ και λοιπά ΝΠΔΔ ψηφιοποιεί πλήρως το σύστημα e-Loans, η νέα πλατφόρμα του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων, που υλοποιήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων.

1' 38" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Tη διαδικασία υποβολής και διαχείρισης των αιτήσεων για δάνεια προς ΟΤΑ και λοιπά ΝΠΔΔ ψηφιοποιεί πλήρως το σύστημα e-Loans, η νέα πλατφόρμα του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων, που υλοποιήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων.

Η εφαρμογή e-Loans είναι προσβάσιμη μέσω του συνδέσμου e-loans.tpd.gr και παρέχει τη δυνατότητα στους ΟΤΑ που συναλλάσσονται με το ΤΠΔ, να διεκπεραιώσουν τις εργασίες τους απομακρυσμένα, χωρίς να χρειάζεται πλέον η φυσική παρουσία στον χώρο του ΤΠΔ, ενώ η εγγραφή και η είσοδος στην εφαρμογή γίνονται χρησιμοποιώντας τους κωδικούς τους στο Taxisnet. Πιο συγκεκριμένα, η εφαρμογή υποστηρίζει μια σειρά από λειτουργίες, όπως:

• Η δυνατότητα ηλεκτρονικής υποβολής αιτήσεων για δάνεια και εκταμιεύσεις, υποστηρίζοντας την εύκολη συμπλήρωση των απαραίτητων πληροφοριών και στοιχείων που αφορούν την αίτηση και τη μεταφόρτωση των απαιτούμενων δικαιολογητικών και συνοδευτικών εγγράφων.

Νέα πλατφόρμα του Ταμείου Παρα- καταθηκών και Δανείων, που υλο- ποιήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων.

• Η παρακολούθηση της πορείας των υποβληθεισών αιτήσεων και η άμεση ενημέρωση για την αξιολόγησή τους ή για πιθανές επιπλέον απαιτήσεις για παροχή πληροφοριών ή δικαιολογητικών.

• Η άμεση ενημέρωση για τα υφιστάμενα δάνεια και την κατάστασή τους.

• Η δυνατότητα ηλεκτρονικής επικοινωνίας με τη Διεύθυνση Δανείων.

Το νέο σύστημα καθοδηγεί τον χρήστη βήμα βήμα καθ’ όλη τη διάρκεια υποβολής της αίτησης, ενώ παρέχεται πλέον αναλυτική πληροφόρηση μέσω του συστήματος για κάθε ένα από τα απαιτούμενα δικαιολογητικά. Ο αιτών ενημερώνεται έγκαιρα και με ασφαλή τρόπο για την πορεία των αιτήσεών του ή για τυχόν περαιτέρω απαιτήσεις για επιπλέον δικαιολογητικά ή διευκρινίσεις. Ετσι μέσω του νέου συστήματος ο χρήστης – ΟΤΑ μπορεί να έχει μια ολοκληρωμένη εικόνα τόσο για την κατάσταση των αιτήσεών του όσο και για στατιστικά στοιχεία που τις αφορούν. Παρέχεται, επομένως, ένα κανάλι άμεσης και συνεχούς επικοινωνίας με την αρμόδια Διεύθυνση του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων. H διαχείριση των αιτήσεων γίνεται πλέον ηλεκτρονικά, δίνοντας λύση σε ζητήματα γραφειοκρατικής καθυστέρησης, σφαλμάτων ή απώλειας εγγράφων, διευκολύνοντας την πρόσβαση των ΟΤΑ και λοιπών νομικών προσώπων στη χρηματοδότηση των αναπτυξιακών τους δράσεων.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή